A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t

A világ egyik piacvezető csevegőalkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette a Chatter Commerce startup felvásárlását. A vállalat hozta létre az első, mobilos vásárlásokat megkönnyítő virtuális billentyűzetet, a Shop Chat-et. 

A felvásárláshoz jelentősen hozzájárult az Instant Shopping funkció négyhónapos bevezetési időszakának sikere: a 2017. márciusi debütálás óta az észak-amerikai Viber felhasználók mintegy 30 százaléka már igénybe vette a bővítményt. A Rakuten Inc. japán e-kereskedelmi óriásvállalat már korábban, a Chatter Commerce alapítása kezdetén befektetett a startupba.

 

Felismerve, hogy a vásárlás alapvetően társas cselekvés, a Rakuten Viber mindent megtesz annak érdekében, hogy innovatív mobil vásárlási lehetőséget biztosítson felhasználói számára, a csevegőablak elhagyása nélkül. Az Instant Shopping alkalmazás megteremtette a csevegésen belüli vásárlást: a Viber felhasználók ezúttal együtt vásárolhatnak rokonaikkal, ismerőseikkel a virtuális térben, így lehetőségük nyílik arra, hogy közösen keressenek, megosszanak és beszélgessenek kedvenc termékeikről, valamint közvetlen kapcsolatba léphessenek az általuk kedvelt márkákkal.

 

A Rakuten Viber csapatát erősíti mostantól a San Franciscó-i székhelyű Chatter Commerce hét mérnökből álló szakmai stábja is. A Rakuten Viber új, e-kereskedelemért felelős globális vezetője a Chatter Commerce vezérigazgatója és társalapítója, Zephrin Lasker lett. A szakember feladatai közé tartozik a vállalat globális mobilkereskedelmi stratégiájának irányítása, az új piacokon való terjeszkedés előkészítése, valamint olyan technológiák feltárása, amelyek tovább növelik a Viber élményt.

 

 

„A Chatter Commerce-t azért alapítottuk, hogy a felhasználóknak lehetőségeket biztosítsunk arra, hogy a csevegés mellett vásárlásra és egyéb tevékenységekre is használhassák kedvenc üzenetküldő applikációjukat” - mondta Lasker. „A mai üzenetküldő alkalmazások fejlesztői a már meglévő funkciók optimalizálására fókuszálnak, azonban a Rakuten Viber vállalati filozófiája ennél sokkal többet kíván és többre is képes. Legfőbb célunk, hogy intenzíven bővítsük az üzenetküldő alkalmazások szerepét az emberek mindennapi életében.”

 

„Ez a befektetés egy újabb lépés afelé, hogy a Vibert egy több szolgáltatást nyújtó kommunikációs multiplatformmá alakítsunk át. További lehetőségeket és értékeket szeretnénk teremteni több száz millió felhasználónk számára a világ minden tájáról, mindezt úgy, hogy az applikáció használata továbbra is egyszerű és átlátható maradjon. A Chatter Commerce csapata és egyedi fejlesztéseik tökéletesen illeszkednek a vállalati filozófiánkhoz” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció