A vil√°ggazdas√°g lassul√°s√°ra k√©sz√ľlnek fel a v√°llalatvezetŇĎk

Gazdasági visszaesésre számítanak a vezérigazgatók világszerte – mutat rá az EY 1200 CEO megkérdezésével készült nemzetközi kutatása. A döntéshozók...

 
 

GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak

Európa egyik vezetŇĎ divatkeresŇĎ platformjának friss felmérése szerint a tavalyi évben a magas infláció, a geopolitikai kihívások, az energiaválság és a makrogazdasági eredmények...

 
 

A j√≥ √°r√ļ √©lelmiszereket √©s g√©peket kerest√©k a v√°s√°rl√≥k 2022-ben

Tavaly elŇĎretört a kiemelkedŇĎ ár-érték arányú termékek népszerŇĪsége a legnagyobb hazai online kereskedŇĎnél* a nehéz gazdasági helyzet nyomán árérzékenyebbé...

 

A c√©g optimaliz√°l√°s√°nak lehetŇĎs√©gei

Egy vállalkozás ideális mŇĪködéséhez számtalan dolognak adottnak kell lennie. Manapság már lassan elcsépeltnek érezzük az optimalizálás kifejezést, noha arra mindannyian törekszünk,...

 
 

√ćgy hat a hazai web√°ruh√°zakra a h√°bor√ļ √©s az infl√°ci√≥

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésrŇĎl az idén jelentŇĎsen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplŇĎk már a kereslet...

 

10,5 milli√°rd forintos forgalom az eMAG 2022-es Black Friday√°n

Új forgalmi csúcsot hoztak az eMAG Black Friday egyetlen napon át tartó akciói, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát. A kiemelt e-kereskedelmi...

 
 

Vége a Black Friday sikerének 2022-ben?

A Picodi csapata megvizsgálta a Black Friday ajánlatok keresési statisztikáit Magyarországon és nemzetközi szinten, valamint elemezte a Black Friday és Black Week egyes napjaira és idŇĎpontjaira vonatkozó...

 

A fekete p√©nteki v√°s√°rl√°ssal kapcsolatban k√©sz√ľlt reprezentat√≠v kutat√°s

Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció