Az ABB harmadik negyedéves eredményei

ErŇĎs, a jövŇĎbeni üzleti növekedést megalapozó teljesítményrŇĎl számol be az ABB 2020. harmadik negyedéves pénzügyi jelentése.

 
 

Friss e-kereskedelmi trendek a Reacty Digital és a LogiNet kutatásában

Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi idŇĎszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday...

 
 

Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus elsŇĎ hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java...

 

KPMG CEO Outlook: A megl√©vŇĎ trendek erŇĎs√∂dtek, de √ļj kih√≠v√°sokat is hozott 2020

A küldetés-vezérelt vállatok, a fenntarthatóságot szem elŇĎtt tartva, egy biztos értékrend mentén mŇĪködnek. Nemcsak felismerik a társadalmi kihívásokat, hanem azokra értékteremtŇĎ...

 
 

Az online piacterek menthetik meg a magyar v√°llalkoz√°sokat

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt...

 

K√∂zel 7 milli√°rd forintos √°rbev√©tellel z√°rta az elsŇĎ f√©l√©vet az OTT-ONE Nyrt.

MŇĪködésének eddigi legmagasabb árbevételét, közel 7 milliárd forintot ért el az idei elsŇĎ félévben az OTT-ONE Nyrt., amely közel 5,5 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos...

 
 

M√°sodik hull√°m a neten: √ļjra robbantanak a hazai web√°ruh√°zak?

A koronavírus-járvány elsŇĎ hullámában 30 százalékkal nŇĎtt a weboldal-látogatások száma Magyarországon 2019 azonos idŇĎszakához viszonyítva. A több mint 75 ezer magyar weboldalt...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció