Negyedével nőtt a Huawei árbevétele a harmadik negyedévben

A Huawei Technologies közzétette az idei év harmadik negyedévére vonatkozó üzleti eredményeit. A vállalat nem auditált adatok alapján 610,8 milliárd kínai jüan*  árbevételt...

 
 

A magyar vállalkozások körében is egyre népszerűbbek az online piacterek

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a...

 
 

Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte

A fekete péntek (Black Friday) az év legnagyobb vásárlási eseményének számít, amely lehetővé teszi a kedvezményes áron kínált karácsonyi ajándékok...

 

Rekordszámú együttműködő robotot értékesítettek

Mivel az együttműködő robotok (kobotok) éves telepítése 2017 és 2018 között 23%-al növekedett, a Nemzetközi Robotikai Szövetség (IFR) által kiadott World Robotics Report jelentés azt mutatja, hogy az...

 
 

Tovább nőtt a nagyméretű AOC és Philips monitorok eladása

A Context elemző vállalat legfrissebb adatai szerint a szélesebb európai régió monitor piaca 2019 második negyedévében 3,2%-kal nőtt. Az AOC és az MMD képernyő-specialisták (a Philips monitors márka...

 

Dinamikus féléven van túl az OTT-ONE

1,3 milliárd forintos árbevétellel zárta az első félévet az OTT-ONE Nyrt., amely az előző év azonos időszakához képest 22 százalékos növekedést jelent – derült ki a vállalat...

 
 

Egy év alatt ötszörösére nőtt a magyar Shapr3D piaci értéke

A Spotify, Revolut és Zendesk befektetői összesen 6 millió dollárral szállnak be a budapesti székhelyű Shapr3D startupba. A cég applikációja segítségével internet nélkül, akár...

 

Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?

Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció