Online piactéren léphetnek szintet a cégek belföldön és Európában
A koronavírus-járvány rengeteg vállalatnak felnyitotta a szemét azzal kapcsolatban, hogy érdemes visszatérni s közelebbi, hazai vagy kontinensen belüli terméket vásárolni. Az európai piacon hatalmas...

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma...

Az AOC világviszonylatban az 1. helyen a gaming monitorok területén
Az AOC a Context legfrissebb piaci adatai alapján, 2020 harmadik negyedévében a vállalat 27%-os piaci részesedésével az első helyen áll Európában a gaming monitorok (120 Hz és afelett) területén,...

CES fotelből,
Néhány hónappal ezelőtt sikerült a CES alapítójával, Gary Shapiro-val beszélgetnem - stílusosan chat-formában - a virtuális CES-ről. Megnyugtatott hogy mindent megtesznek a virtuális...

Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
Már közel nyolcvan budapesti és pest megyei helyszínen működnek a rendelések érintésmentes átvételét biztosító easybox automaták, januárra száz felett lesz a...

Új vásárlási szokásokat szült a járvány
Kreatívan kombinálják a vásárlók a helyszíni és az online vásárlás egyes előnyös elemeit - ez az egyik legfontosabb újdonság, amit a MediaMarkt szakemberei a járvány jelenlegi...

Mérföldkőhöz érkezett a Universal Robots
Az együttműködő robotok dán piacvezetője példátlan értékesítést ünnepel azzal, hogy leszállította az ötvenezredik kobotját a német VEMA GmbH számára.

1,9 milliárd dollár volt a logisztikai robotok eladási értéke múlt évben!
A Mobile Industrial Robots az alábbiakban összefoglalja a 2020-as év fejleményeit és megosztja az IFR szolgáltató robotokkal kapcsolatos adatait.
