A világgazdaság lassulására készülnek fel a vállalatvezetők

Gazdasági visszaesésre számítanak a vezérigazgatók világszerte – mutat rá az EY 1200 CEO megkérdezésével készült nemzetközi kutatása. A döntéshozók...

 
 

GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak

Európa egyik vezető divatkereső platformjának friss felmérése szerint a tavalyi évben a magas infláció, a geopolitikai kihívások, az energiaválság és a makrogazdasági eredmények...

 
 

A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben

Tavaly előretört a kiemelkedő ár-érték arányú termékek népszerűsége a legnagyobb hazai online kereskedőnél* a nehéz gazdasági helyzet nyomán árérzékenyebbé...

 

A cég optimalizálásának lehetőségei

Egy vállalkozás ideális működéséhez számtalan dolognak adottnak kell lennie. Manapság már lassan elcsépeltnek érezzük az optimalizálás kifejezést, noha arra mindannyian törekszünk,...

 
 

Így hat a hazai webáruházakra a háború és az infláció

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet...

 

10,5 milliárd forintos forgalom az eMAG 2022-es Black Fridayán

Új forgalmi csúcsot hoztak az eMAG Black Friday egyetlen napon át tartó akciói, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát. A kiemelt e-kereskedelmi...

 
 

Vége a Black Friday sikerének 2022-ben?

A Picodi csapata megvizsgálta a Black Friday ajánlatok keresési statisztikáit Magyarországon és nemzetközi szinten, valamint elemezte a Black Friday és Black Week egyes napjaira és időpontjaira vonatkozó...

 

A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás

Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció