Ritka a szerződéses partnereinek teljesítményétől függetlenül sikeresen működő üzleti vállalkozás. A partnerek által nyújtott szolgáltatások, a végzett munka minősége közvetlenül hat a vállalatok eredményességére, megítélésére.
A Deloitte szakértője elmondta: A CRC-programok első eredményei már közvetlenül a bevezetéskor megjelenhetnek, például a hosszú időn át elmaradt licenc-díjak befizetéséből származó pluszbevételek formájában. A programok valódi hatásukat mégis inkább hosszú távon fejtik ki. Ha ugyanis a vállalkozás ily módon figyel a külső szolgáltatók és partnerek teljesítményére, a kockázatai csökkentésén túl, általában a megrendelt munkák minőségének javulására is számíthat.
A cégek a megváltozott piaci környezetben hajlamosak a súlyozásra, vagyis egyes kiadásaik visszafogására, de érezhetően bizalmatlanabbak is. Ha azonban kétséget kizáróan meg tudnak győződni arról, hogy partnereik minőségi munkát végeznek, és minden szerződésben rögzített vállalásukat maradéktalanul teljesítik, az mindkét fél számára egyértelmű előnyöket kínálva, megnöveli az érvényben lévő együttműködések folytatásának esélyeit.
Kapcsolódó cikkek
- 2011-ben helyrejön az európai IT-piac
- Az Ipsos szerint nem kell félni az üzleti modellváltástól
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Fellendülőben a számítógép-piac - kérdőjelekkel
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Az orosz Szilíciumvölgy Vekszelberg vezetésével, Moszkva mellett épül
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Spórolhat a Szoftverbörzén