Erősíti a bizalmat a betartott szerződés

4/ 4 oldal

Ritka a szerződéses partnereinek teljesítményétől függetlenül sikeresen működő üzleti vállalkozás. A partnerek által nyújtott szolgáltatások, a végzett munka minősége közvetlenül hat a vállalatok eredményességére, megítélésére.


A Deloitte szakértője elmondta: A CRC-programok első eredményei már közvetlenül a bevezetéskor megjelenhetnek, például a hosszú időn át elmaradt licenc-díjak befizetéséből származó pluszbevételek formájában. A programok valódi hatásukat mégis inkább hosszú távon fejtik ki. Ha ugyanis a vállalkozás ily módon figyel a külső szolgáltatók és partnerek teljesítményére, a kockázatai csökkentésén túl, általában a megrendelt munkák minőségének javulására is számíthat.

A cégek a megváltozott piaci környezetben hajlamosak a súlyozásra, vagyis egyes kiadásaik visszafogására, de érezhetően bizalmatlanabbak is. Ha azonban kétséget kizáróan meg tudnak győződni arról, hogy partnereik minőségi munkát végeznek, és minden szerződésben rögzített vállalásukat maradéktalanul teljesítik, az mindkét fél számára egyértelmű előnyöket kínálva, megnöveli az érvényben lévő együttműködések folytatásának esélyeit.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció