29-én mutatkozik be az iPhone
2007. június 4.
A kereskedelmi forgalomba kerülés dátumát egy frissen beindított televíziós reklámkampány és az Apple szóvivője is megerősítette. A készülék, mely még boltokba kerülése előtt felrázta az álmos mobilpiacot, konfigurációtól függően 499 és 599 dollárért lesz majd kapható. A reklámok a készülék internet szörfözési, videólejátszási és e-mail kezelési képességeit emelték ki az érintőképernyő újszerűségét hangsúlyozva. Tény, hogy a készülék ezzel a megoldással egyszerre elavulttá teszi az érintőpálcás megoldásokat. A reklám egyben azt is tisztázza, hogy az iPhone az USA-ban fog bemutatkozni, és először csak új AT&T előfizetéssel lehet majd kapni. Az érdeklődés a kezdetektől óriási, Steve Jobs iPhone bejelentése nemrégen elhomályosította a párhuzamosan futó CES-t, mely a világ legnagyobb fogyasztói elektronikai vására. A vállalat 2008 végéig 10 millió iPhone eladását tervezi, ami ugyan a teljes piac mindössze 1 százaléka, ám az okostelefonok piacán igen jelentős mennyiség. A Jupiter Research szerint a készülék legfőbb vonzereje az Apple új érintőtechnológiás felhasználói interfésze, de jelentős hajtóerő lehet a letisztult design és az iPod sikere is.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Baleseteket előre jelző mobil
- Samsung "miniszoknya" telefon
- Mobilfunkciós mp3-lejátszó
- Visszakövethetők a DRM-mentes iTunes-számok
- Három új Nokia telefon
- Másolásvédelem nélküli zenék az Apple-től
- Nagyképernyős Fujitsu mobil
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Apple Mac OS X frissítőcsomag 17 javítófolttal