Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
2007. június 4.
Nokia 6500 Classic
Nokia 6500 Slide
A hobbifényképészeket is lázba hozó minőségű, 3,2 megapixeles és Carl Zeiss optikát tartalmazó kamerával felszerelt, valamint a képek, videofelvételek megosztására, sőt a televízión keresztül videotelefonálásra is alkalmas 6500 Slide eddig a középkategóriában még sosem látott színvonalú képkezelést és a képmegosztást biztosít. A készülék Carl Zeiss optikával felszerelt 3,2 megapixeles kamerát tartalmaz. Az autofókusz, a két LED-es vaku, és a nyolcszoros digitális zoom a Nokia 6500 slide-ot ideális eszközzé teszi jó minőségű felvételek elkészítéséhez. A matt rozsdamentes acél test egyedülálló kemény bevonatának köszönhetően tartja meg kopástól, karcolásoktól, sőt az ujjlenyomatoktól is mentes, időtlen szépségét. A nyitómechanizmus gondos megtervezésének eredményeképpen a Nokia 6500 slide masszív érzést kelt. A Nokia 6500 Slide a tervek szerint 2007 harmadik negyedévében kerül piacra, adózás és kedvezmények nélküli ára 370 euro körül várható.
Nokia 8600 Luna
Az üvegborítás teszi különlegessé a Nokia legvonzóbb telefonsorozatának legújabb tagját. A hangulatot fokozza az üvegborítás alatt hívás érkezésekor pulzáló diszkrét billentyűvilágítás. A Luna funkciókészlete aprólékosan megtervezett. A Nokia első alkalommal beépített, egyetlen egységből álló mikro-USB portja révén nem csupán az idegenül ható mélyedésektől mentes áramvonalas forma valósulhat meg, hanem a szokásos teendők – például a töltés, az audioszolgáltatások és az adatkapcsolat használata – is egyetlen csatlakozóból megoldhatók. További funkciók: négysávos GSM támogatás, nagy, fényes UVG kijelző, 2 megapixeles kamera, Nokia S40 operációs rendszer. A Nokia 8600 Luna a tervek szerint 2007 második negyedévében jelenik meg, adók és kedvezmények nélküli ára pedig várhatóan 700 euro lesz.
Bencze Rita, a Nokia új marketing igazgatója korábban a Reckitt Benckiser Kft.-nél dolgozott, ahol kategória, márka és projekt menedzserként a felületápoló, illetve a lakás- és szépségápolási kategóriák (Calgonit, Vanish, Cillit, Calgon, Harpic, Airwick márkák) marketing támogatása volt a feladata. Munkája során a marketingtevékenység teljes spektrumával foglalkozott, beleértve a marketing stratégia kidolgozást, márkák pénzügyi tervezését, médiatervezést, az új termékek bevezetését, reklámfilmek fejlesztését Magyarországi és nemzetközi felhasználásra. Regionális szinten részt vett a központi kategória fejlesztésben, és 2 márka globális stratégiájának kidolgozásában.
A marketing szakon végzett közgazdász szakember korábban a Heinz Magyarország Kft. marketing koordinátoraként dolgozott, ahol feladatkörébe a BTL marketing aktivitások tervezése, lebonyolítása, ügynökségi kapcsolattartás és a kelet-európai Heinz disztribútorok munkájának támogatása tartozott.
Kapcsolódó cikkek
- Három új Nokia telefon
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Bővítik a Nokia komáromi gyárát, 300 millió legyártott készülék
- Nokia : több mint 2 milliárd eurós kínai üzlet
- Bemutatkozott a Nokia Hungary új ügyvezető igazgatója
- Nokia: bemutatkozott az N73 és N93