Több mint 2000 résztvevő volt kíváncsi az idei Marketing Summitra

Szeptember 19-én a MÜPA-ban rendezték meg az idei Marketing Summitot, amely rekordszámú, több mint 2000 marketingszakembert és üzleti döntéshozót vonzott. A résztvevők összesen négy teremben követhették nyomon a több mint 150 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációit. 

A rendezvényt követő Díjátadó Esten pedig nem pusztán a legsikeresebb marketingvezetők, a legkiválóbb PR szakemberek, a legtehetségesebb brand menedzserek aktuális listáit, valamint a Tonk Emil Életműdíjat idei kitüntetettjét, hanem az idén alapított Marketer of the Year díj fődíjasát is bemutatták. Sőt, az exkluzív díjátadón a párizsi aranyérmes párbajtőrcsapat tagjai, valamint Csipes Tamara, kétszeres olimpiai aranyérmes kajakozó is megosztották a gondolataikat a sportteljesítmények és a szakmai eredmények közötti kapcsolatról. 

 

A szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozója

 

A Marketing Summit hagyományosan a szakmai és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozója, amely minden év szeptemberében kerül megrendezésre, azzal a céllal, hogy felkészítse a résztvevőket a marketing, kommunikációs, üzleti és szakmai kihívások eredményes megválaszolásán túl a technológiai megoldások implementációjára is. 

 

 

Az eseményt jegyző Magyar Marketing Szövetség szeptember 19-én minden eddiginél nagyobb és exkluzívabb helyszínen, a MÜPA-ban rendezte meg a szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozóját. A résztvevők a MÜPA egész épületét birtokba vehették, ahol párhuzamosan négy teremben, a Marketing & Tech Stage-en, a Business & Comm Stage-en, a Professional HUB-ban, valamint a Brands & Youth Fórumon folytak reggeltől estig az előadások. Külön megtisztelő számunkra, hogy az idei Summit több mint 150 hazai és nemzetközi színpadi szereplője között számos meghatározó globális márka marketingvezetője és a European Marketing Confederation képviselői is képviseltették magukat – emeli ki Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

Az idei Summit nem pusztán a szakmát már jelenleg is művelők számára kínált vonzó programokat és kapcsolódási lehetőséget, hiszen a szervezők – az MMSZ Youth Szakmai Utánpótlásprogramjának keretén belül – szélesre tárták az esemény kapuit a marketing és kommunikáció iránt érdeklődő fiatalok előtt is. 

 

A Summit Díjátadó Estje idén is kiemelt jelentőséggel bírt, hiszen a hagyományoknak megfelelően itt ismerték el, illetve mutatták be a szakma kiválóságait. A Díjátadó Estnek mindezen túl az is ünnepi hangulatot kölcsönzött, hogy azon részt vettek a párizsi aranyérmes párbajtőrcsapat tagjai (Andrásfi Tibor, Koch Máté, Nagy Dávid, Siklósi Gergely), valamint Csipes Tamara, kétszeres olimpiai aranyérmes kajakozó is. Az elismert sportolók az inspiráló sportteljesítmények és a szakmai és üzleti eredmények közötti kapcsolatról beszélgettek az est két műsorvezetőjével, Peller Mariannal és Simon Krisztiánnal. 

 

Idén második alkalommal kerültek kiosztásra a Summiton az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által útjára indított Green Pledge pályázat védjegyei. A díj idei díjazottjairól az itt elérhető hírből lehet bővebben tájékozódni. 

 

 

A top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő Signature 40 kuratóriuma és zsűrije döntése, valamint a tematikus listák értékelése alapján 2024-ban Harmati Tamás (Coca-Cola), Zámbó Szabina (K&H), valamint Bíró Bori (Yettel) lettek Magyarország TOP 3 márkamenedzserei. Az elismerés teljes listája itt ismerhető meg. 

 

A Marketing & Média, a Magyar Public Relations Szövetséggel és az MMSZ-szel együttműködve idén második alkalommal állította össze a TOP 50 legsikeresebb PR/kommunikációs szakemberek rangsorát, amelynek élén Beke Zsuzsa (Richter Gedeon), Pantl Péter (Mol Csoport), valamint Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport) szerepel. A Magyar Marketing Szövetség és a Marketing & Média szaklap együttműködésében összeállított, TOP50 marketingvezetőt összegyűjtő ranglistán pedig Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Szabó Béla (Magyar Telekom) valamint Mérő Ádám (Coca-Cola) kerültek a dobogóra. A listák további helyezettjeiről itt lehet olvasni. 

 

A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából idén új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség. A Marketer of the Year elismerés különlegessége, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award” – on. A szakmai zsűri döntése alapján idén a díjat Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója érdemelte ki.  

 

A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) tiszteletbeli elnöke, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) örökös tagja, az Effie Magyarország és az MRSZ felügyelő bizottságának tagja, valamint a meghatározó iparági szövetségek által életre hívott Green Pledge kezdeményezés társ-zsűrielnöke lett.  

 

A Summiton részt vevő többszáz hazai és nemzetközi márka között olyan neves szakmai védnökök is jelen voltak, mint a Szerencsejáték Zrt., a JCDecaux, a Rossmann, a Cupra, az Euronics, a Kinley, a Mastercard, az MBH Bank, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató, az OTP Bank, a PFR Group, a SimplePay by OTP Mobil, a TV2 Csoport, a Visual Europe Group, a Yettel, az atmedia, az E.ON, a Jack Daniel’s, a MOLGroup, a Salesforce, a displaystoore, valamint a foodora. A díjátadó est védnökei pedig az RTL, az atmedia és a Rigier voltak. Az esemény együttműködő partnere a fustmentes.hu volt.

 

A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció