Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
2024. június 17.
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
• Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.
• Az új márkaarculat aktívan támogatja az OMV kiskereskedelmi marketing stratégiáját: a cég a fenntartható mobilitási megoldások elsőszámú partnere kíván lenni most és a jövőben is.
• Forward for Good az OMV új vállalati arculata a fenntarthatóságra és a körforgásos gazdaságra összpontosít.
A márka és a dizájn az OMV minden érintkezési pontján – a B2B (vállalatok közötti) és a fogyasztók felé irányuló kommunikációban is - teljesen megújul. Az új dizájnt fokozatosan vezetik be az OMV mintegy 1000 töltőállomásán, amelyek naponta több mint 650 000 ügyfelet szolgálnak ki. Az új márkaarculat az eMotion gyorsan bővülő elektromos töltőhálózatán is megjelenik.
A digitális érintkezési pontok közül elsőként a new.omv.com weboldal mutatja be az új arculat és a márkastratégia részleteit. Magyarországon az új márkajegyek a töltőállomások átalakítását követően jelennek meg a kommunikációban.
"Az OMV-nél azért dolgozunk, hogy segítsünk mozgásban tartani az ügyfeleinket. Célunk, hogy egyszerűsítsük és még tovább javítsuk a járművel közlekedők kiszolgálását azáltal, hogy előre látjuk a jövőbeli igényeiket, elvárásaikat, és újszerű, fenntartható szolgáltatások sorát kínáljuk számukra. Új márkaarculatunk és "Forward for Good" szlogenünk azt fejezi ki, hogy folyamatosan arra törekszünk, hogy előre lépjünk minden területen." – mondta Kováts Botond marketing vezető.
Az 1995-ben bevezetett vizuális megjelenést most átfogó márkastratégia alapján alakítja át a vállalat. Az új márkadizájn központi eleme egy olyan szimbólum, amely az OMV integrált, vegyipari, üzemanyag- és energiaipari tevékenységét jelképezi a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság elveinek mentén. A folyamatos mozgást és fejlődést testesíti meg, közben pedig egyaránt épít a vállalat örökségére, és utat nyit a jövő felé is. Az új arculat színei egyértelműen utalnak a márka eredetére és történelmére. Azonban a márka megújult színvilága a digitális világban is egy időtálló és modern megjelenést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- A yetteles apukák az apaszabinak köszönhetően eddig mintegy 15 ezer órával többet tölthettek a gyerekeikkel
- Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
- Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
- Akár szabadnapot is „vehetnek” a Schneider Electric munkatársai
- Magyarországon lép az európai piacra a díjnyertes amerikai felhőszolgáltató
- Eredményes évet zárt a CETIN Hungary
- Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
- Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
- Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics
- 2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.