Az LG vezetŇĎi a ThinQ m√°rkastrat√©gi√°r√≥l besz√©lnek az IFA nyit√≥besz√©d√©ben

Jo Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetŇĎje közös nyitóelŇĎadás keretében mutatják be a mesterséges intelligenciára épülŇĎ ThinQ-márka stratégiáját a 2018-as IFA kiállításon.  

A nyitóbeszéd a Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával címet kapta. A vállalat vezetŇĎi elsŇĎ alkalommal tartanak megnyitó elŇĎadást az IFA-n, amelyet idén augusztus 31-én, a Messe Berlin 26b csarnokában rendeznek meg.

 

Mivel a vállalat minden területen a mesterséges intelligenciára (Artificial Intelligence, AI) fókuszál, a vezérigazgató arról fog beszélni elŇĎadásában, hogy az LG AI-stratégiája hogyan fogja megváltoztatni a felhasználók életét a nyitott platformok, nyitott együttmŇĪködések és nyílt összekapcsolhatóság egyedülálló filozófiájára építve. Dr. Park ezt követŇĎen bemutatja, hogy ez az elképzelés hogyan kel életre az olyan hétköznapi termékekben, mint a hŇĪtŇĎszekrény, a televízió vagy a mosógép. A technológiai vezetŇĎ arról is beszél majd, hogy az LG nyílt AI-stratégiája milyen elŇĎnyökkel jár a fogyasztók számára, hiszen az eszközök kényelmet és könnyŇĪ vezérelhetŇĎséget nyújtanak.

 

“Az IFA nyitóbeszédei lehetŇĎséget biztosítanak a vezérigazgatók és felsŇĎvezetŇĎk számára, hogy együtt gondolják tovább ötleteiket és stratégiáikat” — mondta Jens Heithecker, a Messe Berlin Group ügyvezetŇĎ alelnöke, az IFA ügyvezetŇĎ igazgatója. "Az LG kulcsfontosságú világpiaci szereplŇĎ a mesterséges intelligencia területén, ezért óriási megtiszteltetés számunkra, hogy Mr. Jo és Dr. Park fogja megnyitni az augusztusi IFA kiállítást.”

 

Jo Seong-Jin 40 éve dolgozik az LG-nél, és már korán tudatosult bene, hogy a mesterséges intelligenciát a háztartási elektronikai készülékeken keresztül lehet a legkönnyebben bevezetni a fogyasztói piacra. Az LG házatartási elektronikai üzletágában számos vezetŇĎi pozíciót töltött be, és úgy gondolja, hogy mivel ezeket a készülékeket a házimunkával azonosítják, ez az a terület, amely megérett az innovációra. Neki köszönhetŇĎ az is, hogy az LG elsŇĎként vezette be a Direct Drive (DD) motorokat a fogyasztói piacra, mellyel  globálisan is vezetŇĎ pozíciót szerzett a mosógépek kategóriájában. A háztartási elektronikai, valamint légkondícionáló üzletág vezetŇĎjeként fontosnak tartotta, hogy folyamatosan invesztáljanak a kutatás-fejlesztési tevékenységbe, így garantálva a vállalat termékkínálatának állandó megújulását. Mindezzel az elnök-helyettesi és vezérigazgatói kinevezése után sem hagyott fel.

 

Technológiai vezetŇĎként Dr. Park legfontosabb célja, hogy olyan vállalattá formálja az LG-t, melyben a mesterséges intelligencia elsŇĎdleges fontosságú és a jövŇĎbeni növekedés motorját jelenti. Ennek kulcselemeként a vezetŇĎ mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban a széleskörŇĪ és nyitott partnerkapcsolatok megteremtésén dolgozik majd, követve az LG nyílt stratégiáját.

 

Az LG 2017 végén azért hozta létre a ThinQ márkát, hogy azzal a vállalat összes mesterséges intelligenciát alkalmazó háztartási- és fogyasztóelektronikai eszközét és szolgáltatását megjelölje. Az LG ThinQ termékek és szolgáltatások a különbözŇĎ partnerek, valamint az LG saját mesterségesintelligencia-technológiája, a DeepThinQ révén képesek a gépi tanulásra és az egymással való kommunikálásra. Egy évvel ezelŇĎtt az LG bejelentette, hogy megnyitja mesterséges intelligencia laboratóriumát Szöulban,  hogy egy helyen kezelje a vállalat valamennyi AI kutatását az olyan technológiák terén, melyek képesek felismerni és értelmezni a hang-, a képi és a szenzoroktól érkezŇĎ információkat, és tudnak tanulni is belŇĎlük. Az LG AI laboratóriuma közremŇĪködött a világ elsŇĎ, a beltéri környezeti tényezŇĎk megtanulása alapján mŇĪködŇĎ légkondícionálójának kifejlesztésében csakúgy, mint az intelligens hŇĪtŇĎszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció