Megéri egzotikus tájakra látogatni!

Hatalmas növekedési lehetőségek, kiaknázatlan piacok várják a cégeket a világ tőlünk nagyon távol eső szegleteiben. Jóllehet nagy kihívást jelent betörni az üzleti kultúrájukban, szokásaikban is eltérő piacokra, de sikertörténetek bizonyítják, hogy nem lehetetlen. A KKV-AKADÉMIA előadásain gyakorló üzletemberek és az egyes régiók szakértői villantják fel a lehetőségeket, és mutatják be a tudnivalókat országcsoportonként.

 

Latin-Amerikában vagy Ázsiában például bizonyos termékek vagy szolgáltatások piaca akár 60 százalékkal is tudott bővülni az elmúlt években. A távoli, fejlődő régiók csábító piaci lehetőségeket kínálnak, de az országok távolsága, a piacok mérete nagy falat a kisvállalkozásoknak. Régiónként, néhol országonként kell kialakítani a helyi adottságoknak megfelelő piacra lépési stratégiát, sőt adott esetben a márkanevet és csomagolásdizájnt is.

 

A szükséges darabszám és a marketingbüdzsé is túl nagy kockázatot jelent, mégsem kell feltétlenül lemondanunk ezekről a piacokról, ha nagyon tudatosan választjuk ki a piacra lépés módját és idejét, az értékesítési csatornákat. Ahol pedig például nem lehet teret nyerni külföldi márkaként, ott érdemes helyi partnert keresni. Máshol a leányvállalat lehet a megoldás, vagy a vegyesvállalat.

 

 

 

A KKV-AKADÉMIA „Cégépítés külföldön” című témában folytatja a népszerű régiók, országok gazdálkodási, jogi, adózási feltételeinek ismertetését április 3-án. Üzleti kalandozásra invitálja a konferencia a kis- és középvállalkozásokat: a résztvevők megismerkedhetnek a távoli, egzotikus térségek üzleti szokásaival a helyi tapasztalatokkal rendelkező szakértő előadók segítségével.

 

Szó lesz többek között Távol-Kelet, Indokína, az ASEAN-országok, az arab országok és Észak-Afrika jogi, adózási és gazdálkodási környezetéről, a FÁK-országokról, Nyugat-Balkánról, valamint a kedvező adózási rendszereikkel vállalatokat vonzó államokról, mint például Hollandia, Malajzia, Málta, Új-Zéland, vagy éppen Kanada. Értékes információkat nyer az is, aki már jelen van valamely külföldi régióban, és az a vállalatvezető is, aki még csak tervezi, hogy az árbevételét a Magyarországtól távolabbi régiók meghódításával szeretné növelni. A konferencia módot teremt a személyes konzultációra is a térségekben már sikeres vállalatok vezetőivel. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció