Az ügyfélszolgálat lehetőségei és buktatói

A call és contact centerek, valamint a shared service centerek működésének gyakorlati példáit, aktuális kérdéseit és kihívásait, valamint a terület szakembereinek innovatív kezdeményezéseit tárják fel 2005. október 24. és 27. között az IIR Magyarország Call & Contact...

 
 

Tíz évvel a telefonkoncessziók kiosztása után

Éppen tíz éve annak, hogy - kisebb-nagyobb időbeni eltéréssel - megkezdték működésüket a koncessziók kiosztását követően megalakult új helyi telefontársaságok. Az elmúlt időszakban mindenütt nagyjából megduplázták a fővonalak számát, az utóbbi években viszont -...

 
 

Az iroda mobilizálása

A társadalomtudományi kutatások szerint egyre inkább a mobiltelefon válik napjaink uralkodó kommunikációs közegévé. A személyes kapcsolatokban, családi körben ez talán már...

 

Kísérletező ügyfelek a T-Mobile új hálózatán

Előző számainkban rendszeresen beszámoltunk a harmadik generációs hazai mobiltender decemberi eredményhirdetése után kialakult helyzetről és a várható fejleményekről. Mindezeket úgy lehet összegezni, hogy igazán nagy meglepetés nem vár ránk, a korábbi mobil-szélessávú...

 
 

Új díjcsomagok a T-Comtól

Június 9-étől több új díjcsomagot is bevezetett a T-Com. Az új Favorit és Favorit Plusz díjcsomagokkal akár napi 18 óra ingyenbeszélgetésre is lehetőség nyílik, a T-DSL Favorit Plusz pedig telefont és széles sávú internetet kínál egy csomagban, igen vonzó feltételekkel....

 

UMTS: új és mégsem más

A hazai harmadik generációs szolgáltatás megjelenése után kialakuló mobilpiaci helyzet elemzésére vállalkoztunk abban a cikksorozatban, amelyet akár 3T-vel (Tények, Tapasztalatok, Tervek) is jelölhettünk volna. Az első részben "Tender után, start előtt" címmel a közelmúlt...

 
 

A mobil mint a személyes érintkezés katalizátora

"A huszonegyedik század kommunikációja" címmel 2001 januárjától interdiszciplináris kutatást folytat a T-Mobile Magyarország Távközlési Rt. együttműködésével az MTA Filozófiai Kutatóintézete. A kutatásban - amelynek első szakasza a "mobil információs társadalom"...

 

Nyerjen hatékony, új betekintést az üzleti stratégia világába!

A mai üzleti környezetben a stratégia még sohasem volt ennyire fontos. A kutatások viszont azt mutatják, hogy a legtöbb vállalatnak mégsem sikerül stratégiáját eredményesen megvalósítania.

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció