Egyre népszerűbbek az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek
2012. november 28.
A kényelmi szolgáltatás belföldről és külföldről egyaránt díjmentesen használható, havidíjas és Domino előfizetéssel rendelkező ügyfelek számára megrendelés és regisztráció nélkül is elérhető. A felület a 1430-on elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálattal, illetve a1777-es Domino központtal megegyező funkciókat kínál, vagyis lehetőséget biztosít díjcsomag váltásra, adat-díjcsomag módosításra, szolgáltatások megrendelésére, Domino egyenleg lekérdezésre és akár részletes számla vagy számlamásolat igénylésére is. A mobiltelefon kijelzőjén könnyű navigálni a menüpontok között, továbbá a felület használatához nincs szükség adathálózatra, mert az adatok küldése és fogadása normál mobilhálózaton keresztül történik. A menürendszerbe a *111# kóddal, majd a hívásindító gomb megnyomásával lehet belépni, és beállítástól függően szükség lehet az öt számjegyből álló jelszóra is.
„Azt tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az önkiszolgáló felületekre, használatuk dinamikusan növekedett az elmúlt években. Ügyfeleink szeretik ezeket a megoldásokat, a gyakorlat azt mutatja, hogy a Dominos ügyfelek az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a web-es és az SMS felületeket preferálják.
A Magyar Telekom fejlesztéseivel azt kívánja elérni, hogy ügyfelei minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak információhoz, sorban állás nélkül, kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Ezen folyamat egyik lépcsője a most bevezetett USSD megoldás, a hangazonosítás és több online fejlesztésünk is” – hangsúlyozta Mahler Gusztáv ügyfélszolgálati igazgató.
Törekvéseinek elismeréséül a Magyar Telekom több rangos ügyfélszolgálati díjat is elnyert: kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen, melynek személyes kiszolgálási kategóriájában első lett. A GfK Hungária által kiírt versenyben pedig a távközlési szektorban vizsgált vállalatok közül a Magyar Telekom nyerte el az első helyezést a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptember 28.: iPhone 5 a T-Mobile-nál
- Szeptember 28.: iPhone 5 a T-Mobile-nál
- A Sziget fesztiválon is elérhető a T-Mobile 4G/LTE mobilinternet szolgáltatása
- A Szigeten is elérhető a T-Mobile 4G mobilinternet szolgáltatása
- T-Mobile 3G a metróban
- T-Mobile 3G a metróban
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt