Személyes ügyfélkiszolgálásban a Magyar Telekom a legjobb
2012. október 12.
A Magyar Telekom elnyerte a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díjat a személyes kiszolgálás kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a T-Pont üzlethálózat által képviselt személyes ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül – a tavalyi rangos harmadik helyezéshez képest is jelentős javulást felmutatva.
A Telekom kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is, ahol első alkalommal indult a megmérettetésen, és máris a második helyezést érdemelte ki. Így összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt.
A ClientFirst Consulting tanácsadó cég által ez évben már negyedik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny díjait az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján ítélték oda. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb távközlési ügyfélszolgálat. Munkatársai a magas szintű szakszerűséget és felkészültséget a személyre szabott, ügyfélbarát figyelmességével és kedvességével ötvözik a mindennapi vevőkapcsolatokban, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálásban egyaránt.
A 2012 nyarán végzett felmérés keretében a szervezők több ezer próbavásárlás, ügyfélszolgálati telefonhívás illetve elektronikus megkeresésés során tesztelték a versenyben különböző kategóriákban induló szolgáltató cégek üzlethálózatában és személyes ügyfélkapcsolati pontjain, valamint telefonos és elektronikus ügyfélszolgálatán dolgozó munkatársak szaktudását és ügyfélbarát magatartását. A verseny második szakaszában pedig a szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségét mérték kiterjedt telefonos felmérés keretében.
Az ügyfélelégedettség növelését és az ügyfélkiszolgálás további javítását a Telekom folyamatos innovációkkal is elősegíti. A megújult T-Pont üzletekben ügyfélbarát és interaktív módon, kézzel fogható és kipróbálható közelségben mutatjuk be a legújabb szolgáltatásokat és okos eszközöket. A telefonos ügyfélszolgálatban pedig a Telekom vezette be Magyarországon elsőként a hangazonosítást, amelynek köszönhetően ügyfeleink egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt
- Hang alapú ügyfélazonosítás elsőként a Magyar Telekomnál
- Hang alapú ügyfélazonosítás elsőként a Magyar Telekomnál
- Kibővült élménycsomag Telekom előfizetőknek
- Telekom Civil és CivilNET Díjcsomag – a civilekért
- A Magyar Telekom 500 munkavállaló elbocsátását tervezi
- Takarékoskodási intézkedések a Magyar Telekomnál