Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG
2012. szeptember 7.
Az LG áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.
2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból - Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű — magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő —munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
A LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- LG TM2792 Smart Personal TV: az okos monitortévé
- 64 nyelvre fordít azonnal az LG Optimus L9
- LG Optimus G – a csúcsragadozó
- Game World játékportált indít az LG
- Bemutatkozott az LG Optimus L9
- LG: Újgenerációs audio- és video termékek az IFÁ-n