A mobilinternet tovább javította a Telenor negyedéves eredményeit
2011. október 26.
A Telenor Magyarország ma közzétette 2011 harmadik negyedévére vonatkozó pénzügyi eredményeit. Bár a szabályozási környezet továbbra is jelentős hatással van a társaság teljesítményére, az új Hipernet hálózat és a kapcsolódó szolgáltatások pozitív hatása már megmutatkozik az eredményekben.
A hazai Telenor harmadik negyedévében folytatódott az előző negyedévi trend, azaz növekedett a nem hangalapú árbevétel és mobilinternet előfizetőik száma. "Ez a pozitív fejlemény hálózatmodernizációs programunk és új szolgáltatásaink sikerét tükrözi, azaz a Klikkben, az Okostarifákban és a Hipernetben megtestesülő mobilinternet stratégiánk első eredményeit. Örömmel látjuk, hogy ügyfeleink értékelték az új, gyors mobilinternet szolgáltatás bevezetését és fizetni is készek a prémium szolgáltatásokért. Bízunk benne, hogy mobilinternet iránti elkötelezettségünk értéket teremt ügyfeleink és részvényeseink számára egyaránt” – nyilatkozta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
A 2011 harmadik negyedév árbevétele szabályozási és gazdasági tényezők - azaz a hívásvégződtetési díjak csökkentése és a magyar háztartások alacsonyabb vásárlóereje - miatt csökkent az előző év megfelelő időszakával összehasonlítva. Ez a változás azonban a 2011 második negyedévi csökkenéshez képest javuló trendet mutat.
A szezonalitásból eredően az EBIT és az EBITDA értéke jóval kedvezőbb a 2011 korábbi negyedéveihez viszonyítva, de nem éri el még a 2010-es szintet, főként a távközlési különadó és a folyamatban lévő hálózatmodernizáció nyomán felmerült magasabb értékcsökkenési költségek miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Windows Phone 8X by HTC a Telenornál
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Okostelefon Akadémiával újít a Telenor
- Okostelefon Akadémiával újít a Telenor
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Magyarországra érkezett a Nexus 4
- A Telenor a fenntartható vállalatok nemzetközi élvonalában