Telenor üzletekben is elérhetővé válik a djuice
2010. november 30.
A djuice eddig is több mint 20 djuice café ponton, valamint Budapest belvárosában az U26 djuice clubshopban értékesítette szolgáltatását. A márka „U26 Teória” kutatásain keresztül folyamatosan kapcsolatban áll célcsoportjával, új készülék- és tarifaajánlatait, stratégiáját is az ő megkérdezésük után dönti el. A djuice a kutatások mellett nagy hangsúlyt fektet saját Facebook-rajongóinak véleményére is, akik immár több mint 17 000-en vannak.
A fiatalok láthatóan értékelik, hogy számít a véleményük, hiszen a legfrissebb eredmények szerint már 28%-uk nevezte meg a djuice-t kedvenc telekommunikációs szolgáltatójának, de az üzletek elérhetősége több térségben nem megfelelő. A márka ezt a megnövekedett fogyasztói igényt csak értékesítési hálózatának kibővítésével képes kielégíteni. Azonban a disztribúciós hálózat bővítése, jelen gazdasági környezetben, rövid távon nem megvalósítható.
Ezért határozta el a márka, tárgyalásokat kezd bizonyos üzletekkel. Ennek eredményeképpen november 30-tól a djuice saját üzletei mellett, 61 kiválasztott Telenor üzlet kínálja majd a teljes djuice portfoliót.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Androideák újratöltve: indul a Telenor második alkalmazás ötletpályázata