Online interaktív fórum a UNIT4-től
2010. november 28.
A UNIT4, a világ vezető, változáskövető ERP és üzleti szoftvereket szállító vállalat bemutatta új, online interaktív fórumát, a Salesforce CRM Ideas-re épülő UNIT4 Ideas nevű weboldalt. Az oldalon a vállalat ügyfelei, munkatársai és minden további érintett megoszthatja egymással és megvitathatja a UNIT4 termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos ötleteit, illetve szavazhat is rájuk.
A UNIT4 Ideas célja, hogy erősítse az interakciót az alkalmazottak és az ügyfelek között, biztosítva az akadálytalan kommunikációt közöttük azokkal az ötletekkel kapcsolatban, amelyek segítségével bővíthető a UNIT4 termékek funkcionalitása és javítható a használhatósága. Ez egy teljesen nyitott fórum, ahol a UNIT4 bármelyik ügyfele regisztrálhat, közzéteheti ötleteit , szavazhat és hozzászólhat a többiek javaslataihoz. A kezdeményezés még szorosabbra fűzi a kapcsolatot a UNIT4 és ügyfelei között, illetve lehetővé teszi a legjobb ötletek és innovációk beépítését termékekbe, biztosítva a még nagyobb felhasználói élményt és tovább erősítve a UNIT4 agilis termékfejlesztési folyamatait.
Amikor egy új ötlet érkezik, azt egy erre kijelölt, moderátorokból, termékmenedzserekből és egyéb belső termékfelelősökből álló csapat veszi kezelésbe. Elolvassák és áttekintik az ötleteket, szavazatokat és kommenteket. A legnépszerűbb és leginnovatívabb ötletek folyamatos adalékul szolgálnak a UNIT4 fejlesztéseihez, és amennyiben ezek végül valósággá válnak, azok előnyeiből maga a felhasználó fog részesedni.
„Mindig is nyitottak voltunk ügyfeleink javaslataira termékfejlesztési kérdések tekintetében” – mondta Ton Dobbe, a UNIT4 termékmarketingért felelős alelnöke. „Az üzleti világ változásait tekintve gyakran nem vagyunk tisztában azzal, mire is lesz szükségünk egy pár hónap múlva. Minél több információt kapunk az igényekkel kapcsolatban, annál határozottabb termékfejlesztéseink iránya is. Az IT és az üzleti vonal így képes együtt dolgozni és az ügyfelek visszajelzései, illetve prioritásai alapján megalkotni a megfelelő megoldást. A UNIT4 Ideas megfelelő platformot biztosít az ügyfelek számára ahhoz, hogy konstruktív módon lépjenek kapcsolatba egymással, illetve a UNIT4 termékfelelőseivel, ledöntve az eddigi korlátokat és lehetővé téve számunkra, hogy még aktívabb módon figyelhessünk partnereinkre.”
Hans Brouwer, a salesforce.com reginális igazgatója hozzátette: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a UNIT4 a Salesforce CRM Ideas-t választotta a UNIT4 Ideas motorjául. A UNIT4 és a salesforce.com kapcsolata immár hosszú évekre nyúlik vissza, és az ügyfélközpontúság tekintetében hasonló értékeket vallunk.”
Kapcsolódó cikkek
- UNIT4 felmérés a munkavállalói szabadság felhasználásáról
- Elindult a Kós Károly Kollégium honlapja
- Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu
- Példaértékű kisvállalkozói weboldalakat díjaztak
- Magyarországról is elérhető a PayPal egyszerűsített és mobiloptimalizált weblapja
- Meghosszabbították "Az Év Honlapja" pályázatot
- A UNIT4 új tanúsítványt kapott a cloud-alapú információbiztonságért
- Honlap a keresztényüldözésekről
- A UNIT4 újraértelmezi a többfelhasználós cloud modellt
- Elkészült a Dunakeszi Feszt honlapja