Mobilozz okosan - Hatóság a fogyasztókért
2010. január 21.
A tájékoztatón Márton György, az NHH szóvivője, Takács Péter, a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (HFJK) és Tóth Krisztián, a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE) titkára adott információt a megjelenteknek. Ezek szerint:
1. a Pannon és Vodafone keresetének bírósági elbírálásáig a két szolgáltatónál a hatóság most elrendelt gyakorlatát nem kötelező követni, illetve végrehajtani; a bírósági keresetek pontos elbírálási határidejéről az NHH-nak nincs tudomása;
2. a MobilozzOkosan portál tartalmához mindhárom mobil operátor adatbázist fog szolgáltatni;
3. tavaly az emelt díjas SMS-ekkel kapcsolatosan mintegy 250 panasz érkezett a hírközlési hatósághoz; a panaszok átlagos értéke 10 ezer forint;
4. a MobilozzOkosan portál 3 témában nyújt információt az érdeklődők számára: mobilinternet -- emelt díjas szolgáltatások köre -- fontos elérhetőségek;
5. az emelt díjas kereső adatbázis még nem teljes, de folyamatosan frissül és pontosabbá, teljesebbé válik;
6. az NHH (illetve a Tartalomipari Szövetség) megkeresésre egyedileg is segít annak az új portálhoz fordulónak, aki pillanatnyilag nem talál megoldást kérdésére az illető oldalon;
7. a tudatosabb mobilhasználat elősegítésére a Facebookon és a Twitteren is próbálnak hasonló közösségi portált építeni.
Kapcsolódó cikkek
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- A kábelmodemes előfizetések húzzák a szélessávú piacot
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- NHH: Kétszeresére nőtt a mobilinternetezők száma
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Tovább hódított februárban a szélessávú internet
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma