Motorola - cél a 15-20 százalékos részesedés megtartása

A Motorola a tervek szerint az idén is tartja 15-20 százalékos részesedését a magyar mobilkészülék-piacon, amelyen az idén várhatóan 2,3-2,5 millió új készüléket adnak el.

Suga János, a Motorola magyarországi ügyvezető igazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: Magyarországon gyakorlatilag tavaly és az idén is ugyannyi mobilt adnak  el, mivel a piac stabilizálódott. A szám plusz-mínusz százezerrel változhat évente.

A Motorola tapasztalata szerint a magyar vevők átlagosan másfél évente cserélik készülékeit, de van egy réteg, amelyik 3-6 havonta vásárol új mobilt. Ugyanakkor minden vevő számára egyre fontosabbá válik a készülék márkája, mert a telefon egyfajta státusszimbólummá vált.

A Motorola az idén az első negyedévben 15 százalék feletti, míg
 a második negyedévben kissé ez alatti részesedést ért el a magyar piacon. A következő negyedévekben részben attól is várja pozíciójának megerősödését, hogy július közepén piacra dobja Q9-es üzleti telefonját, amely egyebek mellett 2 megapixles kamerával rendelkezik, s az egyik leggyorsabb harmadik generációs (HSDPA), internetezésre is alkalmas telefon.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció