17 millió dollárt vesztett a Sanyo az akkuvisszahíváson
2007. április 12.
Nem ez az első eset, hogy tömeges visszahívására kerül sor. A jelenség ismerős a mobileszközök és sokszor kifejezetten a noteszgépek világából. A gyártók nem képesek megfelelni a kor kihívásainak, állandó minőségi gondokkal küzdenek. Az elemzők jelentős része már régóta hangoztatja, hogy a ma ismert akkumegoldások helyett teljesen újakra lenne szükség. A mai elemek sem teljesítményükben, sem megbízhatóságukban nem feleknek meg a mobil eszközök terjedésével keletkező igényeknek. A régen leginkább elemlámpákban és zsebrádiókban használt elemek már jelentős fejlődésen mentek keresztül, de a millió számra ontott hordozható eszközök új megoldást követelnek az iparágtól. Amíg ez nem történik meg, maradnak a szinte már nem is feltűnő, állandó milliós visszahívási akciók. Ez a legutóbbi nem jött jókor a Sanyónak, mely bár impozáns 18, 4 milliárd dolláros forgalmat bonyolított le a múlt évben, nyeresége nem volt, a vállalat 419,8 millió dolláros mínusszal zárta az évet.
Kapcsolódó cikkek
- iPhone az Ebay-en 1500 dollárért
- HTC mobiltelefon érintős képernyővel
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
- 29-én mutatkozik be az iPhone
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Baleseteket előre jelző mobil
- Samsung "miniszoknya" telefon
- Mobilfunkciós mp3-lejátszó
- Három új Nokia telefon
- Nagyképernyős Fujitsu mobil