Percdíj nélkül csengetnek itthon a külföldi telefonszámok

3/ 3 oldal
Aki itthon csengető külföldi hívószámot akart, annak bizony mélyen a zsebébe kellett nyúlnia, egészen mostanáig. A belga Voxbone cég VOIP-os megoldásával havi néhány euróért ugyanis Egyesült Államokbeli, német, norvég, szlovák, új-zélandi, pakisztáni, de akár még argentínai telefonszámhoz juthatunk, melyek nemzetközi percdíj nélkül csengethetnek az itthoni irodánkban. A gyanútlan hívó - a saját anyanyelvén köszöntő ügyfélszolgálatot hallva - nem is sejtheti, hogy városiként számlázott hívása a világ másik végén csenget.

A hagyományos vezetékes telefonközpontot felejtsék el azok cégek, akik külföldi hívószámot akarnak üzemeltetni. A vezetékes központok többnyire ugyanis gyárilag nem alkalmasak internetes hívások fogadására, arra a VOIP telefonközpont való.
A VOIP telefonközpont egyrészt drasztikusan csökkenti a kimenő hívások díjait, másrészt alkalmas gyakorlatilag korlátlan számú külföldi hívószám lekezelésére. A központ intelligens: a különböző hívószámokról érkező hívásokhoz különböző csengőhangot is rendelhetünk - így mindig tudjuk hogy épp tokyói vagy épp moszkvai számunkon hívnak.

Extra szolgáltatások – alapáron

A VOIP-központ számos olyan szolgáltatást nyújt, melyet vezetékes társai csak igen sok extra költség kifizetése árán tudnak csak:
- személyre szabható hangposta - mely lekérdezhető távolról, vagy egy e-mailhez csatolt fájl-ként.
- távoli mellékek - mely a hagyományos telefonközponttal szemben megengedi azt, hogy a központ mellékei bárhol a világon csengessenek.
- mobil-mellék - mellyel mobiltelefonunk a telefonközpont mellékévé válhat, ugyanúgy kapcsolhatunk maroktelefonunkról mint asztali vezetékes (IP) készülékünkről.

A régi telefonközpont is megtartható

"A vezetékes telefonközpont megtartásával is van lehetőség külföldi számokat üzemeltetni” - avat be Sándor Zoltán Az ún. VOIP migráció segítségével (mely során a hagyományos vezetékes központot egy készülék segítségével VOIP-ossá alakítjuk át) a hagyományos vezetékes ISDN telefonközpontok is alkalmassá tehetőek külföldi hívószámok kezelésére.

Végül de nem utolsó sorban álljon itt egy magyar divatcég története külföldi hívószámok marketing értékéről. A cégvezető egy milánói divatbemutató alkalmával minden szóba jöhető ügyfélnek osztogatta névjegyét rajta cége London-i, New York-i sőt Buenos Aires-i „irodáinak” telefonszámaival. A bemutató után a nagy számú érdeklődő hívásai persze (a hívók tudta nélkül) mind-mind Budapestre csengetnek, ahol az angolul jól beszélő titkárnő kapcsolta a hívásokat, valahogy így: „Főnök Angliából keresik a londoni számon!"

Forrás: alkozpont.net
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció