100 új weboldalt tervez a Yahoo
2007. február 1.
A Brand Universe nevet viselő új program keretében a vállalat márkanevét és ismertségét felhasználva széles felhasználói rétegeket szeretne megszólítani. A 100 körüli weboldalak a szórakoztatóipar köré épülnek, külön oldalakat kapnak a játékok, a zenekarok, televíziós műsorok, hírességek. A lépés hátterét magyarázva Vince Broady, a játékokért felelő részleg vezetője elmondta, hogy a Yahoo rengeteg ide vonatkozó tartalommal rendelkezik és ezek érdeklik is a felhasználókat, ám megtalálásuk eddig nem volt túl egyszerű. A vállalat tehát elsősorban az információk tálalásán szeretne változtatni a Brand Universe programmal, és ez valóban létfontosságú is a felhasználók részéről, hiszen a nem látható tartalom olyan mintha nem is létezne. Az információk természetesen eddig is rákereshetők voltak, de főként új információkra nem szokás rákeresni, mivel még nem is tudunk azokról. A cég ezzel kiszélesíti szolgáltatásait és újabb tömegeket kíván kiszolgálni, terveik szerint mind a 100 weboldal még idén megkezdi működését.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- A Yahoo bezárja online aukciós oldalát
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- A Rossman online áruházat nyitott
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- Kárpátalja a világhálón
- Túl a 200 ezren az egészségesebb életmódra koncentrálók
- Interaktív Van Gogh
- Megújult az adóhatóság internetes oldala
- Ingatlanos website külföldi befektetők számára