2006 szeptembere óta bruttó 100 ezer forint telefonszámla után kb. 20 ezer forint személyi jövedelemadót követel az adóhivatal azoktól az intézményektől, ahol nincs szétválasztva a telefonszáma magán- és hivatalos hívásokra. A telefonadó elkerülésére az APEH által is elfogadott megoldás az ún. PIN kódos rendszer bevezetése. A hivatali dolgozók két PIN kódot kapnak, egyet a hivatalos, egyet a magánhívásaikhoz. A megfelelő PIN kódot a megfelelő típusú hívás elé tárcsázva, a hónap végén személyre szabott telefonszámlák készíthetőek. A tapasztalatok szerint a személyi kódos rendszer bevezetése után mintegy 30%-kal „belsőleg” csökken a hivatali/intézményi telefonszámla.
Forrás: www.alkozpont.net
Kapcsolódó cikkek
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- Ingyen telefonálni? Most megtudhatja, hogyan!
- Az ingyentelefonálás igénye miatt megszűnik az ISDN?
- Percdíj nélkül csengetnek itthon a külföldi telefonszámok
- Leginkább telefonszámla-csökkentés miatt vesznek telefonközpontot a budapesti kisvállalkozások
- Roaming: Csillagászati árak helyett olcsóbb tarifák
- Videotelefonálás: többé nem csak a "nagyok játékszere"
- VOIP migráció - a meglévő ISDN alközpont VOIP-osítása
- VOIP hívások: mikor fizetős, mikor ingyenes?