A Deutsche Bank a Cisco Unified Communications rendszerét alkalmazza

A Cisco Systems bejelentette, hogy leszállította a nyolcmilliomodik Cisco IP-telefont a világ egyik vezető pénzintézeteként nyilvántartott Deutsche Banknak. A bank a telefóniás igényeinek stratégiai felmérése után választotta a Ciscót az egységes kommunikációs megoldás szállítójaként.
A Deutsche Bank közel 1000 darab Cisco 7961 és 7911 IP-telefont telepít amerikai fiókjaiban, és bevezeti a Cisco Unity egységes üzenetkezelő rendszert is. Ez az IP-alapú megoldás a szokásos hangposta-funkciót webes böngészővel párosítja, így a felhasználók telefonról és PC-ről egyaránt hozzáférhetnek hangüzeneteikhez és rendezhetik azokat.

Reiner Bayard, a Deutsche Bank hálózatokért felelős ügyvezető igazgatója a következőket mondta: "A Cisco új, egységes kommunikációs szolgáltatásaival a Deutsche Bank könnyedén egy rendszerbe integrálhatja a hang-, kép- és adatátvitelt. A hálózat és a szolgáltatások átméretezése egyszerűen megtörténhet, a fejlődés igényeinek megfelelően. A hatékonyság növelését szolgálják az új, helyhez nem kötött szolgáltatások, mint a PC-ről történő telefonálás, vagy az Extension Mobility funkció."

A Cisco Unified CallManager híváskezelő szoftverbe beépített Extension Mobility segítségével a Deutsche Bank alkalmazottai bármelyik készülékre bejelentkezhetnek, és a saját telefonszámukkal, beállításaikkal és címtáraikkal személyre szabhatják. Azok a vezetők például, akik értekezleten vesznek részt a Deutsche Bank valamelyik másik irodájában, a megbeszélés helyszínén bejelentkezhetnek bármely Cisco 7961 Unified IP-telefonra, és a saját egyéni üzenetlekérő gombjukkal férhetnek hozzá a Cisco Unity üzenetkezelő rendszeren tárolt üzeneteikhez - mintha csak a saját irodájukban lennének. A munkatársak így gyorsabban reagálhatnak a sürgős üzleti kihívásokra.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció