Új piac: online játékokba illeszthető reklámok
2005. november 8.
Új reklámszektor megjelenését jelzi az üresjáratokra specializálódott hirdetések megjelenése. Rengeteg olyan felhasználó van, aki nem kifejezetten játékos alkat, ám munka után néha akár ingyenesen letölthető online játékokkal lazít egy picit. A reklámozók a jövőben kihasználhatják a betöltések alkalmával fölös időveszteségként megjelenő időtartalmakat. Ezek a periódusok az elemzők szerint igen hatékonyak, hiszen a játékosok általában ilyenkor már minden idegszálukkal a képernyőre tapadnak, tehát kivételes koncentrációt kapnak a reklámok. Ez sokkalta hatékonyabb módszer lehet, mint akár nagyméretű hirdetések megjelentetése olyan felszíneken, melyekre eleve nem figyel az internetező, mert tapasztalatból tudja, hogy egy reklámcsíkról van szó. Az új piac minden bizonnyal rövid idő alatt milliárdos forgalmúra duzzad, hiszen az online játékok terjedőben vannak, és gyakran már ma is magukban hordozzák például egy videokártyagyártó reklámját, sőt ingyenes demók esetében tulajdonképpen maguk is reklámok, így ez a megoldás elvben korántsem idegen a területtől.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában