Konferencia az online reklám jövőjéről
2005. szeptember 21.
2005. szeptember 29-én, a Magyar Reklámhét rendezvénysorozatának
kiemelt eseményeként Napnál is világosabb – Internet, fogyasztók,
reklám címmel rendez az online reklámpiac jövőjével foglalkozó
mini-konferenciát a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a
Magyar Reklámszövetség Online Tagozata a budapesti Corvinus Egyetemen.
Az esemény szervezőinek célja, hogy a gyors ütemben fejlődő hazai online reklámpiac legfrissebb trendjeit, tendenciáit mutassák be a hallgatóknak. Az első kerekasztal során kutatócégek képviselői beszélgetnek majd többek között arról, hogyan változtak az elmúlt években a magyarországi internet-felhasználói szokások, hogyan befolyásolja az internet terjedése a médiafogyasztási szokásokat és a kutatók milyen új szolgáltatásokat terveznek az online reklámipar számára. Külön beszélgetés foglalkozik majd a kéretlen reklámlevelek, azaz a spamek szabályozásának kérdéseivel. A záró panelvitában online reklámügynökségi szakemberek és nagy hirdetők képviselői vitatják meg, hogy milyen lehetőségek állnak az interaktív technológiák további hatékony és szellemes kommunikációs felhasználása előtt.Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten