Alcatel a telekommunikációs környezet egységesebbé tételéért

Az Alcatel a londoni IIR Annual Fraud Conference rendezvényen mutatta be a saját fejlesztésű Fraud Management System rendszert, melyet a következő generációs kommunikációs eszközök számára terveztek.
Az FMSConverge nevet viselő fejlesztés az első harmadik generációs Fraud Management System (FMS) rendszer. Az Alcatel azzal a céllal fejlesztette ki, hogy elősegítse az újonnan megjelenő telekommunikációs környezet egységesebbé tételét.

Az FMS egy egységesebbé tett telekommunikációs környezetben képes megbirkózni az új kihívásokkal, melyeket a magas értéket képviselő esemény alapú szolgáltatások teremtenek a számára.

Nick Dunlop, az Alcatel Fraud Management igazgatója elmondta, hogy „az adatszolgáltatások, mint pl. az elektronikus kereskedelem a jövőben komoly szerepet kaphat vezeték nélküli környezetben is. A konvergáló környezetben az FMS-nek menedzselnie kell az új fizetési módozatokat, s mindezt gyorsan olcsón és biztonságosan kell végeznie”.

Az FMS fejlesztése érdekében az Alcatel létrehozott egy szoftverfejlesztő csapatot Risto Rouru vezetésével. A konferencián Rouru a következőket nyilatkozta: „az FMS a mi vég-vég típusú ajánlataink egyik lényeges területe. Az FMS képes arra, hogy összekapcsolja a különböző kommunikációs eszközök használóit mindazokkal a szolgáltatásokkal, melyek az elkövetkező évek modern marketingjét jellemzik majd”.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció