Mérő Ádám lett a Hungarian Marketer of The Year 2025 díjazottja

Idén harmadik alkalommal kereste a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azt a kiemelkedő, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező marketingvezetőt, aki a hazai szakmát globális szinten is méltó módon képviselheti. A European Marketer of The Year hazai különdíját ezúttal Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company európai szenior digitális igazgatója vehette át szeptember 18-án, a Marketing Summit Díjátadó Estjén.

A Hungarian Marketer of The Year díj különlegessége, hogy a hazai elismerés mellett nemzetközi színtéren is bemutatkozási lehetőséget kínál: a győztes képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation (EMC) által szervezett, 2026-os European Marketer of The Year Award versenyen. Hazánk eddig is eredményesen szerepelt ezen a rangos megmérettetésen: a Telekom márkaigazgatója, Szabó Béla 2024-ben döntős lett, míg idén Bánhegyi Zsófia nyerte el a European Marketer of the Year 2025 címet.

 

A hazai zsűrizés egyfordulós folyamatban zajlott, amelyben Bánhegyi Zsófia (a díj 2025-ös nemzetközi győztese), Szabó Béla (a 2024-es hazai nyertes), valamint Sütő Ágnes, Dr. Papp-Váry Árpád és Dr. Katona Norbert (MMSZ vezetői) foglaltak helyet. A bírálók egyrészt azt vizsgálták, hogyan járultak hozzá a jelöltek szakmai eredményei saját vállalatuk üzleti és kommunikációs sikereihez, másrészt azt, miként növelték a szakma elismertségét és színvonalát.

 

A zsűri döntése értelmében 2025-ben Mérő Ádám érdemelte ki a díjat. A szakember 2017 óta dolgozik a Coca-Cola kötelékében: először regionális médiamenedzserként, majd 2019-től 26 közép-európai ország marketingtevékenységének irányítójaként. 2021-től a CX Consumer & Shopper terület szenior igazgatója volt, 2024 májusától pedig a Digitális Akcelerációért felelős európai szenior igazgatói pozíciót tölti be. Kitartó munkájának és elkötelezettségének köszönhetően számos kezdeményezés született, amelyek közvetlenül is hozzájárultak a hazai marketinggyakorlat fejlődéséhez.

 

 

A zsűrinek idén különösen nehéz dolga volt, hiszen mindhárom jelölt a szakma kiemelkedő képviselője. A döntés szorosságát az is bizonyítja, hogy mindannyian olyan példaképek, akik munkájukkal önmagában is emelik a hazai és nemzetközi marketing rangját.

 

Balogh Barbara több mint tíz év tapasztalattal rendelkezik a márkastratégia, az ügyfélkapcsolatok és az adatalapú életciklus-marketing terén. Tudását jelenleg a VELUX globális marketingigazgatójaként kamatoztatja.

 

Szak Zsuzsanna több mint húsz év FMCG-tapasztalattal, hat országban szerzett globális és regionális vezetői gyakorlatával vált a szakma meghatározó szereplőjévé. Az elmúlt öt évben a Henkel magyarországi üzletágát vezette, 2025 áprilisától pedig a vállalat központjában dolgozik globális kategóriaigazgatóként.

 

„A magyar marketingközösség szerencsés, hiszen olyan szakemberek állnak a szakma élén, akik bármilyen nemzetközi versenyen méltón képviselik hazánkat. Életútjuk és eredményeik egyszerre adnak erőt a jelenlegi kollégáknak és mutatnak példát a jövő generációinak” – emelte ki Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Hozzátette: „Az idei díjazott személyében olyan példaképet ünnepelhetünk, aki nemzetközi láthatóságával, sokoldalú szakmai pályájával és közösségépítő munkájával mindannyiunk számára inspirációt jelent, bizonyítva, hogy az igazi siker nemcsak az egyéni eredményekben, hanem a közösségért végzett munkában is mérhető.”

 

 

English Summary

For the third time, the Hungarian Marketing Association (MMSZ) has honored the most influential Hungarian marketing leader with international experience through the Hungarian Marketer of the Year award. This year’s winner is Ádám Mérő, Senior Director of Digital Acceleration at The Coca-Cola Company, who received the award on September 18 at the Marketing Summit Gala. The recognition also gives him the chance to represent Hungary at the 2026 European Marketer of the Year Award, organized by the European Marketing Confederation. Hungary has already achieved strong results in recent years, with Béla Szabó (Telekom) named a finalist in 2024, and Zsófia Bánhegyi winning the European Marketer of the Year 2025 title. The jury highlighted Mérő’s international achievements, leadership in digital transformation, and his commitment to advancing the local marketing profession.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció