Marketing Summit: 2000+ szakember, 160 előadó, 1 felejthetetlen nap
2025. szeptember 23.
Szeptember 18-án a MÜPA ismét otthont adott a Marketing Summit Budapestnek, amelyre idén több mint 2000 hazai és nemzetközi marketing- és kommunikációs szakember, valamint üzleti döntéshozó érkezett. A résztvevők négy teremben több mint 160 neves hazai és külföldi előadó prezentációját hallgathatták meg. Idén először külön nemzetközi terem is várta az érdeklődőket, amelynek programja több mint 20 országból vonzott látogatókat. A nap programját követően a Díjátadó Esten a hazai kommunikációs- és marketingszakma legkiválóbb képviselői vehették át elismeréseiket.
Nemzetközi láthatóság és szakmai együttműködés
Az idei Summit kiemelt célja a legfrissebb nemzetközi tudás hazahozatala és megosztása volt. A rendezvény bizonyította, hogy Magyarország méltó helyszíne lehet a világ élvonalbeli előadásainak, miközben egyedülálló lehetőséget biztosított a hazai szakma kiemelkedő szereplőinek, hogy nemzetközi színtéren is bemutatkozhassanak. Az eseményen a hazai marketingközösség kreativitása, ereje és teljesítménye is láthatóvá vált – emelte ki Hinora Ferenc, az eseményt szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke. Az online streaming lehetőségének köszönhetően a külföldi érdeklődők is élőben követték a nemzetközi színpad programjait.
Büszkeséggel tölti el a szervezőket, hogy a rendezvény idén több mint 20 országból vonzott résztvevőket, így többek között Ausztriából, Dániából, Franciaországból, Hollandiából, Írországból, Lengyelországból, Nagy-Britanniából, Németországból, Portugáliából, Romániából, Spanyolországból, Svájcból és Szlovéniából is érkeztek látogatók. A Summit több mint 2000 résztvevője idén is teljes egészében birtokba vette a MÜPA épületét, ahol négy párhuzamos teremben – Continental Stage, Sectorial Stage, Digital Marketing Stage és Brands & Youth Stage – zajlottak a programok reggeltől estig. Több mint 160 hazai és nemzetközi előadó lépett színpadra, köztük mintegy 20 elismert nemzetközi szakember.
Online tudástár a résztvevőknek
Akik lemaradtak egy-egy előadásról, azok számára a Summit Play biztosít hozzáférést: az egyedülálló online platformon keresztül az esemény szakmai előadásai és kerekasztal-beszélgetései egész évben korlátozás nélkül elérhetők lesznek a 2025-ös konferencia résztvevői számára.
Szakmai elismerések és Díjátadó Est
A napközbeni programok mellett a Díjátadó Est idén is kiemelt jelentőségű volt, ahol a hazai marketing- és kommunikációs szakma legkiválóbb szereplőit ismerték el. Az eseményen átadott díjak között szerepelt a Hungarian Marketer of The Year, Tonk Emil Életműdíj, Signature40, TOP 50 legsikeresebb PR szakember, TOP50 marketingvezető, valamint a Green Pledge pályázat elismerése.
A Summiton több száz hazai és nemzetközi márka képviseltette magát, köztük olyan partnerek, mint a Rossmann, Szerencsejáték Zrt., JCDecaux, Cupra, E.ON, Euronics, Foodora, Fuze Tea, Mastercard, MBH Bank, Bestillo, MOL-Csoport, ONE Hungary & 4iG, OTP Bank, OTP Travel, RAIZEN.art, Simple Pay, Salesforce & Attention CRM, TV2 Csoport és a Visual Europe Group. A díjátadó est az RTL, Atmedia és a Rigier támogatásával valósulhatott meg, az esemény együttműködő partnere pedig a fustmentes.hu volt.
Szervezők és célkitűzések
A Marketing Summit Budapest főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezője a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, a díjátadó est társszervezője pedig a Marketing & Media szaklap volt. A szervezők elkötelezettek a marketing szerepének bemutatásában, a szakmai támogatás nyújtásában, valamint a helyes gyakorlatok hazai és nemzetközi terjesztésében.
English Summary
On September 18, the Marketing Summit Budapest returned to MÜPA, attracting over 2,000 marketing and communication professionals from more than 20 countries. The event featured four parallel stages and more than 160 renowned local and international speakers, including nearly 20 globally recognized experts. For the first time, a dedicated international stage offered live streaming for global audiences, while the Summit Play platform ensures year-round access to presentations and panel discussions. The day concluded with the Awards Evening, celebrating the top achievements in Hungarian marketing and communication. The summit highlighted both international knowledge sharing and the creativity and strength of the domestic marketing community.
Kapcsolódó cikkek
- Három magyar marketingvezető verseng a rangos nemzetközi különdíjért
- Marketing határok nélkül – Világmárkák és trendek a MÜPA színpadán
- Megújult elnökséggel folytatja munkáját a Magyar Marketing Szövetség
- 2024-ben ismét a Pentacom és a Billingo Technologies uralta a Marketing Diamond Awards-ot
- Megvannak az Év Sportmarketing Nagykövetei 2024-ben
- Felelős marketing a változások korában
- Nagy szükség van a cselekvő és teremtő marketing erejére
- Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
- Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
- Idén is keresik a „Az Év Ügynökségét” és az „Az Év Vállalatát”