Három magyar marketingvezető verseng a rangos nemzetközi különdíjért

Idén harmadik alkalommal hirdeti meg a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azt az elismerést, amely a legnagyobb szakmai hatással bíró, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező marketingvezetőt keresi. A European Marketer of the Year hazai különdíjának 2025-ös jelöltjei: Balogh Barbara, a VELUX globális marketingigazgatója; Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company szenior digitális igazgatója; valamint Szak Zsuzsanna, a Henkel globális központjának kategóriaigazgatója. 

 

Nemzetközi sikerek, hazai büszkeség

 

Magyarország eddig is kiemelkedően szerepelt a versenyben: Szabó Béla (Telekom) 2024-ben a döntőbe jutott, míg 2025-ben a nemzetközi zsűri Bánhegyi Zsófiának ítélte oda a rangos European Marketer of the Year címet.

 

„Ez a díj különösen fontos az MMSZ számára, hiszen nemcsak az egyéni szakmai teljesítményeket ismeri el, hanem lehetőséget ad arra is, hogy a hazai marketing erejét és felkészültségét a nemzetközi színtéren is bemutassuk” – hangsúlyozta Hinora Ferenc, akit idén negyedik alkalommal választottak újra a szövetség elnökévé. A nemzetközi zsűriben magyar tag is helyet kapott: Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke, aki a nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felel.

 

 

Három jelölt, három erős szakmai pálya

 

Az MMSZ elnökségének ajánlására a hazai zsűri idén is kimagaslóan erős mezőnyt értékel:

 

Balogh Barbara több mint tízéves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi FMCG-szektorban, vezető vállalatoknál dolgozott marketing, trade marketing, innováció és termékfejlesztés területeken. 2025 márciusáig a VELUX régiós marketingigazgatójaként irányította a márka- és kommunikációs stratégiát, jelenleg pedig globális márkaalelnökként felel a vállalat nemzetközi márkaépítéséért és pozicionálásáért.

 

Mérő Ádám 2017-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához, ahol kezdetben regionális médiamenedzserként dolgozott, majd 2019-től 26 közép-európai ország marketingtevékenységét vezette. 2021-től a CX Consumer & Shopper terület szenior igazgatója, 2024 májusától pedig a digitális akceleráció európai szintű vezetőjeként dolgozik.

 

Szak Zsuzsanna több mint húsz éves nemzetközi FMCG-karrierje során hat országban szerzett vezetői tapasztalatot. Kiemelkedő eredményeket ért el stratégiatervezésben, innovációfejlesztésben és globális marketingcsapatok irányításában. Az elmúlt öt évben a Henkel magyarországi üzletágát vezette, 2025 áprilisától pedig a vállalat globális központjában látja el kategóriaigazgatói feladatait.

 

Zsűrizés és eredményhirdetés

 

A verseny értékelése idén is interjúalapú folyamatban zajlik, amely során a szakmai zsűri a jelöltek teljesítményét és hatását vizsgálja. A testület tagjai: Bánhegyi Zsófia (European Marketer of the Year 2025), Dr. Papp-Váry Árpád (MMSZ alelnök), Sütő Ágnes (MMSZ alelnök), Szabó Béla (Telekom márkaigazgató, a 2024-es hazai győztes) és Dr. Katona Norbert (MMSZ operatív és szakmai vezető). A végső sorrend a Marketing Summit díjátadó estjén, szeptember 18-án derül ki.

 

 

English Summary

This year, the Hungarian Marketing Association (MMSZ) is for the third time recognizing the most influential marketing decision-maker with international experience who can represent Hungary on a global stage. The 2025 nominees for the European Marketer of the Year domestic award are Barbara Balogh (VELUX), Ádám Mérő (The Coca-Cola Company), and Zsuzsanna Szak (Henkel). Hungary has a strong track record in the competition, with past finalists and winners showcasing the country’s marketing expertise internationally. The jury, including top Hungarian marketing leaders, evaluates the candidates through in-depth interviews. The winner will be announced at the Marketing Summit Awards ceremony on September 18.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció