A K&H Lóska Gergely vezetésével gyorsítja a digitális átalakulást
2025. július 14.
A K&H Bank 2025. július 14-től részben új szervezeti felállásban működik tovább. A változások célja a digitális átalakulás felgyorsítása és a jövőálló működés további erősítése.
Az átszervezés részeként a jelenlegi Innováció, IT és operáció divízió két területre válik szét. Az operációs és pénzforgalmi szolgáltatások a Pénzügyi divízió, s így vezetője, Gombás Attila irányítása alá kerülnek.
Ezzel párhuzamosan új, stratégiai vezetői pozíció jön létre: a Chief Information & Innovation Officer (CIIO), azaz informatikai és innovációs vezető. A CIIO irányítása alá tartozik majd az IT és Innovációs igazgatóság, valamint a frissen létrehozandó Központi portfólió- és projektmenedzsment iroda (PMO).
A K&H új informatikai és innovációs vezetője Lóska Gergely. Gergely a Budapesti Corvinus Egyetemen közgazdasági diplomát, majd a brit Warwick Business School-ban MBA képesítést szerzett. Pályafutása során több területen is jelentős vezetői tapasztalatot szerzett a K&H-nál, legutóbb az Üzleti banki támogatás és tanácsadás igazgatóságot irányította. Mostantól az IT üzemeltetés és a digitális transzformáció kulcsszereplőjeként erősíti a K&H Vezetői bizottságát és országcsapatát.
English Summary
From July 14, 2025, K&H Bank will operate under a partly new organizational structure aimed at accelerating digital transformation and strengthening future-ready operations. As part of the changes, a new strategic leadership role—Chief Information & Innovation Officer (CIIO)—has been established, with Gergely Lóska appointed to the position. He will oversee IT, innovation, and the newly created central Project Management Office (PMO).
Kapcsolódó cikkek
- Hatodszor is Családbarát Munkahely a Bridgestone Tatabánya
- A Schneider Electric ismét a világ legfenntarthatóbb vállalata
- Matematika és programozás lányoknak? Igen, és élvezik is!
- A jövő már itt van: mesterséges intelligencia a K&H befektetési döntései mögött
- Az ABB a világ egyik legfenntarthatóbb vállalata lett a TIME szerint
- Több mint névváltás – stratégiai fordulat a Ganznál
- Technológiai álmok és valóság a magyar KKV-knál
- Így épül a FoxPost–Packeta egységes rendszere
- Infrastruktúra van, digitális tudás nincs – a Digitális Évtized tükre hazánkról
- PwC: Új cégtársak, új irányok – fókuszban az adat, AI és ügyfélélmény