Digitális kiskereskedelem újratöltve: Megérkezett a Shopfully
2025. február 20.
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy a jövőben Shopfully néven folytatja működését. Ez a lépés a teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti a Shopfullyval, melynek eredményeként a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.
A 2008-ban Németországban alapított Offerista az utóbbi években gyors növekedést ért el, melyet organikus fejlődés és stratégiai felvásárlások segítettek elő Németországban, Ausztriában és Közép-Kelet-Európában. 2023 végére az Offerista és a Shopfully erőit összevonták, és fokozatosan integrálták működésüket. Ennek eredményeként a két cég mostantól a Shopfully márkanevén, egyesített logóval és arculattal jelenik meg minden piacon.
Az új vállalat egy 450 digitális kiskereskedelmi szakemberből álló csapatot tömörít, akik Európa, Ausztrália és Latin-Amerika 25 piacán vannak jelen. A Shopfully világszerte 200 millió vásárlót köt össze a hirdetők ajánlataival, segítve több mint 500 vezető kiskereskedőt és márkát az eladásaik növelésében.
„Ami 2023-ban a két csapat közös víziójaként indult, most valósággá vált: ma összefogunk, hogy létrehozzuk a kiskereskedelmi forgalomnövelés piacvezetőjét Európában” – nyilatkozta Stefano Portu, a Shopfully vezérigazgatója. „Erősségeink összevonásával célunk, hogy egyre több kiskereskedő és márka számára tegyük elérhetővé a lehetőséget, hogy közvetlenül a webböngészőből és a hirdetéseken keresztül vásároljanak.”
A Shopfully új logója ezt a küldetést tükrözi: egy szikra szimbólumaként, amely okos döntésekhez vezet, mind a vásárlók, mind a kiskereskedők számára. Az új arculatot a Koto Studio, a világ egyik legnagyobb márkaügynöksége segítségével alakították ki.
„Magyarországon ez a márkaváltás új fejezetet jelent az Offerista életében. Shopfully néven még erősebb megoldásokat kínálunk a kiskereskedőknek és a márkáknak, hogy hatékonyabban vonzhassák be a vásárlókat” – tette hozzá Zsatkulák István, a Shopfully magyarországi digitális reklámkiadvány-terjesztési szakértője. „A katalógusoptimalizálást végző Switch Paper to Digital, az új Shopper Network és a hiperlokális marketing eszközei mind hozzájárulnak a kereskedők digitális átalakulásának sikeréhez.”
English Summary
Offerista Group, Europe's largest digital retail marketing network, is rebranding as Shopfully. This marks a full commercial and brand integration, making Shopfully the leading Drive-to-Store platform in Europe. The company now combines 450 experts across 25 markets worldwide, connecting 200 million shoppers with top retailers and brands. The rebrand includes a new logo and a unified approach to drive digital transformation for retailers.
Kapcsolódó cikkek
- A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
- Online és offline sikerek a MediaMarktnál
- A FoxPost alapítói befejezték küldetésüket
- Új HR igazgató Magyarország legnagyobb flottakezelőjénél, az Ayvensnél
- Tovább erősíti HR csapatát az Ayvens
- Hogyan építsünk fenntartható üzleti jövőt Majka példája nyomán?
- John McGinty csatlakozik a BlueBird Internationalhoz
- A Bluebird új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését
- European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
- Super Bowl 2025: Mikor várható a végeredmény magyar idő szerint?