European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!

Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.

 

A 70 perces webinárium az „Adatalapú AI forradalom találkozása a márkamenedzsmenttel” címet viselő jelentés témáit járta körül, mely idén 21 európai ország 100 000 marketingszakemberének véleménye alapján publikált a szervezet ez év elején. 

 

Az eseményen szervezett kerekasztal-beszélgetésen John Oakly (IKEA Austria – Country Marketing Manager), Justin Ablett (IMB Consulting – Customer Transformation Lead for UK & Ireland) és Vytautas Romeika (PHH Group – Chief Marketing Officer for the Baltics and Finland) vett rész. Magyarországról Mérő Ádám (The Coca Cola Company – Senior Director, Digital Acceleration Strategy for Europe) csatlakozott az eseményhez.

 

 

Ralf Strauss a szervezet elnöke, aki moderálta a webináriumot, a European Marketing Agenda 2025 alábbi tanulságait emelte ki:

● 2025-ben az MI veszi át a vezető szerepet a marketingben 2025-ben? Ami egykor feltörekvő trend volt, mára a szervezetek első számú prioritásává vált. A nagy kérdés: Valóban készen állunk-e rá?

● Az MI hatékony eszköz, de az emberi kreativitás továbbra is pótolhatatlan. Miközben a mesterséges intelligencia átalakítja a marketing világát, ne váljunk „eszközt használó bolonddá”. A marketingeseknek stratégiailag kell erőforrásaikat felhasználniuk, és az MI-t arra kell alkalmazniuk, hogy valódi digitális üzleti átalakulást érjenek el.

● A kísérletezés elfogadása kulcsfontosságú a versenyelőny megtartásához. A szervezeteknek ösztönözniük kell a "gyakorlat általi tanulás" szemléletet, és olyan hozzáállást kell kialakítaniuk a növekedés kapcsán, amely támogatja a megfontolt kockázatvállalást és a folyamatos innovációt a hosszú távú siker érdekében.

 

A webinárium elérhető a European Marketing Confederation hivatalos YouTube csatornáján.

 

English Summary

Over 900 people attended the EMC European Marketing Agenda 2025 webinar, which is now available online. The European Marketing Confederation (EMC), including the Hungarian Marketing Association, held the webinar on February 4 to present the results of their annual trend survey. The 70-minute webinar discussed the "Data-Driven AI Revolution Meets Brand Management" report, based on the opinions of 100,000 marketing professionals from 21 European countries. Key participants included marketing leaders from IKEA Austria, IBM Consulting, and PHH Group, with Adam Mérő from The Coca-Cola Company joining from Hungary. EMC President Ralf Strauss highlighted the 2025 marketing trends, emphasizing AI's leading role, the importance of human creativity, and the need for organizations to embrace experimentation for long-term success.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció