Összesen 667 millió forintot takarítottak meg az eMAG Genius felhasználói kevesebb mint egy év alatt
2025. január 9.
Az eMAG Genius hűségprogramja mára közel negyedmillió aktív taggal büszkélkedhet Magyarországon, akik az indulás óta összesen 667 millió forintot takarítottak meg. Az előfizetők pénzt takaríthatnak meg az ingyenes kiszállítás, az exkluzív ajánlatok és az egyszerűsített visszaküldési folyamatnak köszönhetően.
• Az eMAG Genius-felhasználók megnézhetik, hogy mennyi pénzt spóroltak meg a tavalyi évben az ingyenes házhoz szállításnak, az exkluzív ajánlatoknak és az egyszerűsített visszaküldési folyamatnak köszönhetően
• A szolgáltatást használók száma meghaladta a 200 ezret Magyarországon, és több mint másfélmillióan veszik igénybe a hűségprogramot a régiónkban
• A legnépszerűbb Geniusszal rendelt termékek közé tartoznak a játékok, háztartási eszközök és telefonos kiegészítők
2024. december 19-től minden Genius felhasználó megtekintheti éves összefoglalóját, amely tartalmazza a Genius használatával elért megtakarításokat is.
A 2024-es év számokban
Tavaly indult el Magyarországon a Genius szolgáltatás, amely gyorsan népszerűvé vált a magyar fogyasztók körében, amit a GKID hűségprogramokról szóló legfrissebb kutatása is alátámaszt. Eszerint az online vásárlók 17%-a már találkozott az előfizetéses hűségszolgáltatással. Ennek eredményeként az eMAG Genius magasabb márkaismertséggel rendelkezik, mint a kutatásban vizsgált többi online hűségprogram. Tavaly az eMAG Genius-felhasználók legtöbbször játékokat, tisztítószereket, konyhai kisgépeket és háztartási eszközöket rendeltek. De nagy népszerűségnek örvendtek a telefonos kiegészítők és higiéniai termékek is. Kiderült az is, hogy a legtöbb rendelést hétfőn és kedden, délelőtt 10 és 11 óra között adták le, miközben a legaktívabb vármegyék Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar voltak.
A legelső Genius keretében, az induláskor rendelt termék egy Apple Watch Series 9 GPS okosóra volt éjfekete alumíniumtokkal és hozzátartozó sportpánttal. A legnagyobb mennyiségű rendelés 175 darab termékből állt, ami különféle tésztákat, kávékat és ágyneműket foglalt magába, míg egy másik a legkülönfélébb termékeket tartalmazta, összesen 55 tételt, beleértve Mustang pólóingeket, Nike papucsokat és sportcipőket, valamint Calvin Klein és Puma rövidnadrágokat tartalmazott. A legnagyobb, több mint kétmillió forint végösszegű rendelést leadó felhasználó számítógépalkatrészekre használta ki a Genius nyújtotta ingyenes kiszállítást.
A kelet-közép-európai régióban tarolt a Genius
Romániában a 2020-as indulása óta a szolgáltatás felhasználói bázisa mára meghaladta az egymilliót, az idei évben pedig több mint másfélszeresére nőtt tavalyhoz képest. Mindössze két év alatt hűséges előfizetői kört épített ki: 2023-ról 2024-re 10 Genius-előfizetőből 9 megújította előfizetését. A magyar felhasználói szám folyamatos növekedésével a Geniusnak mára több mint másfél millió regisztrált felhasználója van három országban – köztük 200 000 Bulgáriában, ahol a program nagyjából ugyanakkor indult, mint hazánkban.
“Nagyon örülünk, hogy tavaly elindíthattuk a Genius hűségprogramot Magyarországon is. Az eMAG csoportban látott sikerre alapozva szeretnénk tovább építkezni, hiszen az egyértelműen mutatja, hogy mekkora igény van olyan szolgáltatások iránt, amelyek egy bizonyos rendelési összeg felett ingyenes kiszállítást, továbbá exkluzív ajánlatokat és egyszerűsített visszaküldési rendszert kínálnak, ezáltal gondtalan vásárlási élményt biztosítanak. Az egyre növekvő előfizetőszám az első és legfontosabb visszajelzés volt idén, és szeretnénk ezt a kezdeti lendületet a 2025-ös évre is átvinni. Az éves összefoglaló már minden Genius-felhasználó számára elérhető, aminek köszönhetően megtekinthetik, hogy mennyit spóroltak az előfizetéssel. Továbbra is igénybe vehető az ingyenes próbaidőszakunk, így mindenkit arra buzdítok, hogy tegyen egy próbát a Geniusszal, mert közel negyedmillió felhasználó nem tévedhet!” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.
Mit nyújt a Genius?
A Genius az előfizetőknek különböző, folyamatosan frissülő kedvezményeket biztosít a Genius Deals menüponton keresztül, ezen felül 3990 forintot meghaladó rendelés esetén ingyenes csomagautomatába történő kiszállítást kínál, míg 8990 forint feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítás is igényelhető. Egy jelenleg is futó promóció keretében most mindenki élhet egy 6 hónapos, vagy 10 rendelésig érvényes próbaidőszakkal, amely lehetőséget biztosít a hűségprogram szolgáltatásainak előzetes kipróbálására. A Genius Family opciónak köszönhetően pedig a tagság előnyei egy családtaggal is megoszthatóak, így egy előfizetés áráért ketten is érvényesíthetik a program nyújtotta előnyöket. Ez a funkció csak a próbaidőszak után, az előfizetéses verzióval érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- 2025-től indul a fogyasztóvédelmi csúcshatóság
- Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
- A Black Friday időszakban az érintett e-kereskedelmi cégek közel kétharmadának teljesült a várakozása
- A tavalyinál jóval optimistábbak a webáruházak a karácsonyt illetően
- Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
- Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
- Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
- Boxy E-commerce Mood Monitor 2024: ezt gondolják a webshop tulajdonosok a piaci kilátásokról
- Már több mint 200 ezren használják az eMAG Genius hűségprogramját
- Elindult az eMAG-on a Divatbolt szekció