Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
2024. május 2.
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Aki lemarad, az kimarad. Ember és technológia ezért van most felpörgetett állapotban! Ez 2024 marketingtrendje.
Evolúciós vagy már inkább revolúciós ugrás tanúi vagyunk? Az AI diktálta tempó óriási. Ember legyen a talpán, aki bírja követni a naponta ezrével piacra dobott újdonságokat.
A marketingre az elmúlt évben áttevődött a teljes értékesítői felelősség. A cégstratégiába beemelt marketing minden ága, legyen az offline, online marketing, PR, kommunikáció, brandépítés, csak jóval nagyobb büdzsével tud a mindenhol jelen levés kényszerének megfelelni.
Mikor online és mikor offline? Social media, hírlevél, print vagy a konferencia, podcast a nyerő? A vásárló szívéhez, lelkéhez, eszéhez, pénztárcájához vagy a vágyaihoz szóljunk? A technológia és az adatvezéreltség igénye mennyivel növelte meg a büdzsét? Milyen stílus hoz ma több vevőt? Hogyan szólítjuk meg a célcsoportot? A B2B marketingben most mi a menő? Hogyan juttassuk el üzeneteinket az egyre nagyobb kommunikációs zajban?
A 12. alkalommal megrendezendő „Cégmarketing trendek – 2024” című hibrid konferencián ezekre a kérdésekre kapnak választ a kkv-döntéshozók. Az előadók gyakorlati megoldásokkal várják a kkv-döntéshozókat, a cégek marketing-kommunikációs vezetőit, munkatársait, az értékesítési felelőseit, s a cég arcait, akiknek feladata, hogy a marketing megnövekedett, stratégiai szerepét a cégben tudatosan erősítsék.
Várunk a PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című hibrid konferenciáján személyesen Budapesten május 30-án, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.
Earlybird utolsó napja: május 15.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/cegmarketing-trendek-2024-2/
Kapcsolódó cikkek
- Mit tehet a vasút a fenntarthatóbb turizmusért?
- PwC Debrecen Business Forum 2024
- A skizofrén marketing korszaka
- Fókuszban Bajorország és Baden-Württemberg
- Debreceni üzleti csúcstalálkozót szervez a PwC
- ESG nélkül kivet az üzleti világ? Válj felelős vállalattá!
- Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
- Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!
- A villamosenergia-tárolás kaput nyit a zöldebb jövő felé
- Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!