Web√°ruh√°zi trendek ‚Äď 2024. Hogyan szerezz√ľnk √ļj v√°s√°rl√≥kat?

A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlŇĎdés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” címŇĪ hibrid konferenciájának elŇĎadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.

 

2024 nagy kérdései:

 

  • Jó vagy rossz év vár a webkereskedŇĎkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
  • Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldrŇĎl vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedŇĎknek?
  • A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlŇĎdik a webkereskedelem logisztikája?
  • Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?

 

Veszélyben vannak a hazai e-kereskedŇĎk. A nyitott határok elŇĎnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplŇĎk körében. 83 %-ának jelentŇĎs forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere? 

 

 

A másik jelentŇĎs piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplŇĎket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek. 

 

A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szŇĪk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.

 

A „Webáruházi trendek – 2024?” címŇĪ hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltetŇĎ kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végzŇĎ cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetŇĎket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.

 

Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!

 

Earlybird utolsó napja: március 13.

 

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció