Jelentősen nőtt az LG árbevétele és üzemi nyeresége is

Minden idők második legjobb harmadik negyedéves eredményadatairól számolt be pénzügyi jelentésében az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat 2023 harmadik negyedében 20,7 ezer milliárd von (15,77 milliárd dollár) konszolidált bevételt ért el, üzemi nyeresége pedig elérte a 996,7 milliárd vont (közel 760 millió dollár). Az üzemi eredmény terén éves és negyedéves szinten is 30 százalék feletti növekedést könyvelhetett el a társaság.

A kiemelkedő teljesítményben egyaránt szerepet játszott a vállalat működésének hagyományosan alaptevékenységét jelentő háztartásigép-üzletág, valamint a jövőbeli növekedés motorjának ígérkező járműipari részleg. A háztartási gépek terén éves összevetésben sikerült több mint a duplájára emelni az üzemi eredményt, míg a járműipari megoldások üzletága történetének legnagyobb üzemi nyereségét érte el.

 

 

Az LG júliusban jelentette be 2030-ig szóló vízióját, amely a B2B vonalon történő terjeszkedésre, a nem hardveres üzleti modell innovációjára, valamint az új növekedési potenciált jelentő területek fejlesztésére és megszerzésére összpontosít. A vállalat értékelése szerint a harmadik negyedévben felmutatott erőteljes teljesítmény annak köszönhető, hogy zökkenőmentesen halad e jövőkép megvalósításával, ami az elhúzódó gazdasági lassulás ellenére is kiemelkedő bevételt és nyereséget eredményezett. A bevételek gyarapodásában így nagymértékben közrejátszott a B2B üzletágban elért erőteljes növekedés, többek közt az autóalkatrészek és a HVAC-rendszerek terén: ez volt az egyik kulcstényező a vállalat történetének második legmagasabb harmadik negyedéves eredményében. A magas nyereségességhez nagyban hozzájárult a vállalat üzleti modelljének innovációja, vagyis a nem hardveres megoldások, köztük a tartalom és az előfizetéses szolgáltatások kombinálása a hagyományos termékekkel, például a háztartási készülékekkel és a televíziókkal.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció