Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
2023. február 4.
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
A digitalizáció folyamata Magyarországon a kis- és középvállalkozások (KKV) szegmensében is előrehaladóban van. Az okostelefonok és a felhőalapú technológiák terjedése, valamint az állami támogatások lehetővé tették a KKV-k számára, hogy könnyebben hozzáférjenek a digitális eszközökhöz és szolgáltatásokhoz.
Az egyszerűbb ügyintézést biztosító online platformok és a hatékonyabb üzleti folyamatokat támogató szoftverek használatának terjedése javította a vállalkozások hatékonyságát. A vállalati adatok elektronikus tárolása és kezelése, valamint a mobilalkalmazások használata is hozzájárult a digitalizáció folyamatának előrehaladásához.
Ezzel együtt azonban a digitális készségek hiánya még mindig nehézséget jelent számos KKV számára. Az állami szerepvállalás és a szektor szereplőinek összefogása szükséges ahhoz, hogy a KKV-k valóban ki tudják használni a digitális technológiák előnyeit.
Kapcsolódó cikkek
- Bízhatunk-e új digitális kollégáinkban? Nyitás a mesterséges intelligencia felé
- A Vodafone európai színvonalú digitális infrastruktúra kiépítésével segíti a hazai kkv-k felzárkózását
- Digiméter: Stagnálást mutatnak a hazai kkv-k a digitális versenyképesség terén
- MI mesterképzésről a június közepi AI Ethiconon
- K&H: láthatatlan motort kaphat a magyar gazdaság
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- A MI egyre elterjedtebb a toborzásban, de a személyes találkozót nem válthatja ki
- Összefogás a hazai KKV-k digitális felzárkóztatásáért
- Mesterséges intelligenciát használó eszköz készül a melanóma korai felismerésére