Megkezdi munkáját az MRSZ új Ügyvezetősége
2016. január 13.
A Magyar Reklámszövetség napokban felállt Ügyvezetősége megkezdte a 2016-2018-as ciklusra a szövetség programjának kialakítását és megvalósítását.
A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetése az Elnökből, a három Alelnökből (a hirdetői-, média- és szolgáltatói szektorok vezetőiből), a Főtitkárból, továbbá az Elnök által felkért négy elnökségi tagból áll fel. A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetősége a szövetség döntéshozói testülete, gondoskodik az Elnökség hatáskörébe tartozó feladatok folyamatos megoldásáról; továbbá önállóan dönt operatív és irányítási ügyekben. Az Ügyvezetőség feladata továbbá az egyesület napi ügyeinek vitele, az Ügyvezetőség hatáskörébe tartozó ügyekben a döntések meghozatala.
Urbán Zsolt, az MRSZ másodszor is megválasztott elnöke kiemelte „Megtisztelve érzem magam, hogy a Szövetség új Ügyvezetősége és az elkövetkezendő 3 évre frissen megválasztott Elnöksége a kommunikációs iparág legkiemelkedőbb és legbefolyásosabb szakembereiből állt fel. Bízom benne, hogy az iparág TOP csapatát felvonultató szövetségi vezető szerveink (Ügyvezetőség, Elnökség, Felügyelő Bizottság) kiemelkedő hátteret biztosítanak majd az MRSZ legfőbb céljának, az iparág hatékony működési feltételeinek megteremtésében.”
A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetősége :
- Fülöp Szilvia, főtitkár
- Gulyás János, alelnök - szolgáltatói szektor (MEC Interaction Hungary Kft.)
- Grósz Judit, alelnök - megbízói szektor (Microsoft Magyarország Kft.)
- Hivatal Péter – média szektor (MTG Metro Gratis Kft.)
- Kádár Tamás – megbízói szektor (Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.)
- Nagy Bálint - megbízói szektor (IBS)
- Novák Péter, alelnök – média szektor (Hasznaltauto.hu)
- Urbán Zsolt, elnök (HD Group Kft.)
- Vidus Gabriella – média szektor (M-RTL Televízió Zrt.)
A Magyar Reklámszövetség tagsága a 2015. december 3-án tartott tisztújító Közgyűlésén választotta meg az elkövetkezendő három éves ciklusra az MRSZ Elnökét, valamint a 24 fős Elnökség tagjait és a Felügyelő Bizottság 3 tagját is.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
- Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Konferencia az online reklám jövőjéről
- A Magyar Reklámetikai Kódex hatása a mobilkommunikációra
- Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon
- Az idén az online reklámkiadások meghaladják az 1 milliárd forintot
- E-marketing konferencia New Yorkban: WebAttack!
- Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon