A Lenovo már második az EMEA régió PC piacán

Az IDC legújabb előzetes eredményei azt mutatják, hogy a Lenovo már a második helyen áll az EMEA régió PC piacán 11,1 százalékos részesedéssel. A helyezés a cég növekedésének és Oroszországban, Németországban, Dániában és Libanonban elért sikerének köszönhető, amely országokban a Lenovo jelenleg már az első helyen áll.

Amikor Gianfranco Lanci 2012 áprilisában csatlakozott a Lenovohoz az EMEA régió elnökeként, azt a célt határozta meg, hogy 2013-ra a Lenovo egyike lesz a három legnagyobb PC vállalatnak az EMEA régióban. Abban az időben a Lenovo az ötödik helyen állt a piaci szereplők rangsorában. A Lenovo továbbra is növekszik, és 41,7 százalékos éves szintű növekedésével jelentősen lehagyta a piacot, amely 1,63 százalékkal esett vissza.


Lanci elmondta: „2012 áprilisában egy tiszta célt fogalmaztunk meg - az EMEA régió harmadik legnagyobb PC gyártójává válni, és több mint 10 százalékos piaci részesedést szerezni 2013-ra -, és ezt a célt jóval a határidőnk előtt sikerült elérnünk. Ez az eredmény szilárd alapot biztosít számunkra ahhoz, hogy végső célunk, az első hely elérésen dolgozhassunk. Az elkövetkező évben a piac látni fogja, hogy a Lenovo még több innovatív terméket hoz a piacra, nagyobb mértékben uralja a fogyasztói szegmenst mint eddig bármikor, és sikeresen véghezviszi azt a stratégiát, hogy egy PC+ vállalat legyen. Olyan termékeket fejleszt, amelyek olyan tulajdonságokkal, funkciókkal rendelkeznek, amilyeneket a fogyasztók szeretnének. Ilyen a Yoga, amely egy tabletté alakítható laptop, vagy a CES-en bemutatott 27 inches asztal PC Horizon.”


A Lenovo ambíciói túlmutatnak a PC-ken a PC+ irányába, a tabletek és okostelefonok felé. Az elmúlt évben azzal a céllal mutatta be a Lenovo Oroszországban okostelefonjait, hogy három éven belül az 5 legnagyobb piaci szereplő egyikévé váljon.


Az EMEA régió teljesítménye nagymértékben hozzájárult az elmúlt három évben ahhoz, hogy a Lenovo a leggyorsabban növekvő PC gyártó lehessen a világ vezető gyártói között, úgy hogy 15 negyedéven át túlszárnyalta az egész piacot. Ez az eredmény egy tiszta tendenciát és egy erős lendületet mutat a Lenovo számára, hiszem profitábilis és fenntartható növekedést céloz meg a PC+ korszakában.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció