A Yahoo költségcsökkentésből 8 százalékkal növelte profitját

A nagyobb Google-val nehezen küzdő amerikai internetes keresőrendszer és tartalomszolgáltató, a Yahoo Inc. kedden 141 millió dolláros, részvényenként 10 centes adózott eredményt jelentett a második negyedévről, 8 százalékkal többet a tavalyi második negyedévi 131 milliónál, illetve 9 centnél.

A jobb eredményt költségcsökkentéssel érték el, miközben a bevétel 1,573 milliárd dollár volt, 13 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi 1,798 milliárdnál. Változatlan dollárárfolyamon csak 8 százalékkal csökkent volna a bevétel. Kedden megígérték a részvényeseknek, hogy folytatják a költségcsökkentést, de nem elbocsátásokkal.

 Az első negyedévben a Yahoo adózott eredménye 118 millió dollár volt, 78 százalékkal kevesebb az egy évvel azelőttinél, és a bevétele 1,58 milliárd dollár, akkor is 13 százalékkal kevesebb az egy évvel azelőttinél.
Tavaly az adózott eredmény 424 millió dollárra csökkent a 2007-es 660 millióról, a bevétel 3 százalékkal 7,209 milliárd dollárra gyarapodott 6,969 milliárdról.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció