Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és a Procter&Gamble

Speciális marketingkurzuson és szenior vezetők vendégelőadásain is részt vehetnek a corvinusos hallgatók a Procter & Gamble nemzetközi fogyasztásicikk-gyártó vállalat, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem között létrejött friss partnerségnek köszönhetően.

Az egy évre szóló együttműködést a Budapesti Corvinus Egyetem részéről Anthony Radev, az egyetem elnöke, valamint Szabó Lajos megbízott rektor, a Procter&Gamble képviseletében Berkó Gábor és Pasztoroková Kristína ügyvezetők írták alá a Corvinus főépületében február 26-án. 

 

A megállapodás részeként a Corvinuson az őszi félévben trade marketinggel foglalkozó választható kurzus indul a mesterszakos hallgatók számára, és marketing-, pénzügyi és vezetéstudományi területeken is vendégelőadásokat tartanak majd a Procter & Gamble szenior menedzserei. Az együttműködés részeként a nagyvállalat részt vesz a Corvinus karrierexpóin is.

 

 

“A Corvinus akkor tud példaértékű gazdasági egyetemi képzéseket kínálni a hallgatóknak, ha olyan élénk vállalati kapcsolati hálót épít ki, amelyben mind az akadémiai, mind a versenyszféra eredményei jól láthatóak és hasznosíthatóak a két fél számára. Bízunk benne, hogy a megkötött együttműködés révén a Procter&Gamble Magyarország meghatározó nagyvállalataként fontos szerepet játszik majd a corvinusos ökoszisztémában” – mondta a megállapodás kapcsán Anthony Radev, a Corvinus elnöke.  

 

“A Corvinus egy olyan proaktív tudásintézménnyé kíván válni, amely állandó és termékeny kapcsolatban van a gazdaság és társadalom sokféle szereplőjével. Olyan egyetemmé, amely megfelelő otthont tud adni a folyamatosan megújuló egyetemi oktatásnak, be tudja fogadni az újabb és újabb tartalmi és módszertani innovációkat és ismereteket, sőt maga generálja azokat. Stratégiai megállapodásainkat ennek szellemében kötjük meg partnereinkkel” – jelentette ki Szabó Lajos, a Corvinus megbízott rektora.

 

“Vállalatunk 187 éves fennállása alatt a világ egyik legnagyobb FMCG vállalatává vált, köszönhetően munkatársainak. Hisszük, hogy a P&G nem egy gyártócég, hanem egy óriási közösség, arról szól, hogy munkavállalóink olyan feladatokon dolgoznak, amik számítanak – hatást gyakorolnak a világra, a P&G márkákra és a saját karrierjükre, közel 5 milliárd fogyasztónkra világszerte. Fontosnak tartjuk, hogy a jövő nemzedékének is átadjuk tudásunkat, ezért kiemelten fontosak az oktatási intézményekkel kötött megállapodásaink, hiszen gyakorlati tudásmegosztással segítjük a hallgatókat, lehetőséget biztosítunk, hogy milliárd dolláros márkák építésének kulisszatitkait ismerjék meg. Olyan karrierutakat ismerjenek meg, amire soha nem gondoltak. Megismerkedjenek a mindennapokat átszövő áttörő innovációkkal, illetve munkafolyamatokkal, ahol új ötletek szárnyra kelnek” – tette hozzá Kristina Pásztoroková, a Procter&Gamble magyarországi ügyvezetője.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció