Marketing a koronĂĄn innen, a koronĂĄn tĂșl

Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a koronavírus hatásai és az újrakezdés kihívásai kerülnek terítékre. Négy programalkotó eseményen, nyolc különbözƑ iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere segítségével gyƱltek össze az aktuális marketingkihívások, amelyekre adott válaszok segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következƑ idƑszak szakmai és üzleti feladataira. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövƑfesztivál lesz.

A Marketing Summit hagyományosan az Ƒsz legnagyobb szakmai nyitórendezvénye. Olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó ez, amely támogatja a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következƑ idƑszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Ezúttal különkiadással – úgynevezett Special Edition-nel - érkezik a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 30 éve folyamatosan szervezett tradicionális esemény – mondja Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke. Az idei Summit alkalmával a koronavírus hatásait és az újrakezdés kihívásait helyezzük fókuszba; továbbá hisszük, hogy ezekben az idƑkben  a marketing és kommunikációs szakembereknek, ahogyan az üzleti döntéshozóknak is, az emberiség jövƑjét, környezetét érintƑ legfontosabb kérdésekben egyaránt tájékozottnak kell lenniük - ezért idei társrendezvényünk a Brain Bar jövƑfesztivál lesz, amelyet a Summit-ot követƑ napokon, szeptember 18-án és 19-én szerveznek – emeli ki az MMSZ vezetƑje. A Brain Bar számára kiemelten fontos, hogy korszerƱ tudást hozzon Magyarországra – mondja Molnár Kristóf, a Brain Bar ügyvezetƑje. Ahogyan az MMSZ is, mi is arra törekszünk, hogy a hazai szakembereket inspiráljuk, ezzel segítve munkájukat. Úgy véljük, 2020-ban, a járvány után a kreativitás és a lehetƑségek feltérképezése minden eddiginél fontosabb, ezért is örülünk annak, hogy éppen most indíthatjuk útjára ezt a reményeink szerint hosszútávú együttmƱködést – teszi hozzá a Brain Bar ügyvezetƑje.


Az elsƑ alkalommal személyes jelenléttel, majd késƑbb online térben tartott, összesen négy programalkotói eseményen, nyolc különbözƑ iparág (FMCG étel, FMCG ital, FMCG szépségápolás, pénzügyi, közlekedés, távközlés, kereskedelem és gyógyszeripar) közel 40 marketing és kommunikációs szakembere vett részt. (A névsort a közlemény végén olvashatják.) Az idei Marketing Summit 5 témakör mentén közelít a szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a következƑk: Business & Marketing, Brandmanagement & Communication, Future-proof marketing & Agility, Digital Hack – deep dive és idén elƑször külön Sportmarketing Summit-ot is szerveznek a rendezƑk. Ezen kívül hagyományosan a Summit-on adják át a Marketing&Média szaklap, valamint az MMSZ által közösen gondozott, TOP 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezetƑinek járó elismeréseket is.  Idén is az Erzsébet téri Akvárium Klub ad helyet a Marketing Summit Hungary-nak, akik pedig az otthonuk kényelmébƑl szeretnék követni az esemény motiváló elƑadásait és a tartalmas szakmai beszélgetéseket, azok jegyükkel szeptember 17-én még az online streaming minden elƑnyét is élvezhetik.

 


Mi, az MMSZ-nél a koronavírus idején is határozottan abban láttuk szakmánk kiemelt szerepét, hogy a marketing az értékesítés támogatásával motorizálja a magyar gazdaságot – mondja Hinora Ferenc elnök. Most úgy látjuk, hogy még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra, hiszen a tudatosan végzett marketing megkerülhetetlen tevékenység ma, a gazdaság újraindításának idején. Az idei Marketing Summit pedig éppen az újraindításhoz, az üzlet dinamizálásához szükséges konkrét ismeretekhez és személyes kapcsolódásokhoz ad támogatást – emeli ki a Magyar Marketing Szövetség elsƑszámú vezetƑje.


Az Marketing Summit Hungary fƑ szervezƑje az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezƑi a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervezƑ elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzƑk szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.


A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:

  • Bálint Zsófia / Peugeot
  • Balogh Barbara / HEINEKEN
  • Beke Zsuzsa / Richter
  • Bódi Krisztina / Menteshelyek.hu
  • Bognár Tamás / Porsche Hungaria, ŠKODA
  • Budaházy Péter / Hélia-D
  • Falus Viktória / Nestlé
  • Fazekas Bálint / Euronics
  • Fülöp Gábor / Provident
  • Gila Éva / Gyulahús
  • Göncz Gábor / Sanofi
  • Horváth GergƑ / Nissan
  • Horváth Magyary Nóra / K&H Bank
  • Juhász Péter Tibor / Vodafone
  • Kadlok Nelli / Rossmann
  • Kanyó Roland / Drogerie-Markt
  • Kelényi Kolos / Szamos Marcipán
  • Kiss EnikƑ / IKEA
  • Kovács András Péter / Magyar Telekom
  • Kun Melinda / Rauch
  • MezƑsi Rita / Vylyan Pincészet
  • Nád-Kántor Marianna / Cofidis Magyarország
  • Ördög Ibolya / Hyundai
  • Rákosi Viktor / Ford
  • Sonkoly Tamás / Unilever
  • Stampel Zsuzsanna / Mall.hu
  • Sümegi Zsuzsanna / Opel
  • SütƑ Ágnes / Magyar Bankszövetség
  • Szilva Monika / Nestlé
  • Szimeiszter Sándor / Jysk
  • Szinai Ádám / CIB Bank
  • Tengerdi Laura / Budapest Bank
  • Totth Gedeon, Dr. / BGE
  • Török Szabolcs / Magyar Posta
  • Turgonyi Szabolcs / MKB Bank
  • Van der Wildt Nikolett / Szentkirályi
  • Varga Anita / Rossmann
 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł