Egy hĂłnap alatt közel szĂĄzötven szakember regisztrĂĄlt az MMSz minƑsĂ­tƑ rendszerĂ©ben

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma elsƑ számú eligazodási pontjaként szolgálhat. Emellett üzletileg is érdemes jelen lenni a rendszerben, hiszen az egyszerƱ regisztráción túl, minƑsítési lehetƑséget is kínál. 

„A sokszereplƑs marketing- és kommunikációs iparágban szeretnénk a jó szakembereket segíteni, a kezdƑket pedig helyzetbe hozni. A platform nyitva áll mindenki elƑtt, aki a marketing- és kommunikációs iparágban vagy iparágért tevékenykedik” - mondta el Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

 

Az elmúlt idƑszakban számtalan új szereplƑ jelent meg a marketingpiacon, egyre nehezebb eldönteni, ki a hiteles személy, mi a hiteles szakmai információ.

 

„Az MMSZ fƑ stratégiai törekvése, hogy a Marketing.hu minƑsítƑ rendszer a legfontosabb irányjelzƑ legyen a szakmában.” – jelentette ki Hinora Ferenc.

 

A Marketing.hu oldal nyújtotta szolgáltatás két részbƑl áll. Egyrészt regisztrálni lehet. Ennek alapján ki-ki megkapja saját profilját, ezáltal láthatóvá és kereshetƑvé válik. Minden olyan területrƑl lehet regisztrálni, ami a marketing- és kommunikációs iparágon belül van, például grafikusok, fejlesztƑk, szövegírók és reklámjogászok is megtehetik ezt. A Marketing.hu rendszerben ezért is lett létrehozva szabadszavas keresƑ, hogy a megadott tevékenységhez kapcsolódó kulcsszavak alapján is rá lehessen találni a regisztrált és minƑsített piaci szereplƑkre. 

 

A másik szolgáltatás a minƑsítés lehetƑsége. Ha valaki a minƑsítƑ kalkulátorban eléri a szükséges pontszámot, akkor érdemes hivatalosan is minƑsítésért folyamodnia. Szakemberek és szakértƑ cégek egyaránt minƑsíthetik magukat. 

                                                                                                                 

A Marketing.hu oldal egy olyan platform, ahol a regisztráció mellett ellenƑrzött, minƑsített szakmai információbázis kialakítása folyik, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplƑinek döntéseit, tudatosítja a versenyelƑnyöket, csökkenti a kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt.

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł