Új ElnöksĂ©g a Magyar Marketing SzövetsĂ©g Ă©lĂ©n

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 25-i Tisztújító KözgyƱlésén megválasztott tíz fƑs elnökség tagjai közül heten töltöttek be a korábbi ciklusban is funkciót, míg hárman teljesen újak. „Nagyon örülök, hogy a választás eredményeként az elnökségünkben egyenlƑ súllyal képviselteti magát a megbízói oldal, a szolgáltató cégek és az oktatói szektor” – emelte ki Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke.

A Tisztújító KözgyƱlésén négy évre választott új elnökségi tagokat az MMSZ, a Szövetség elnökének, Hinora Ferencnek a mandátuma 2017-ben jár le, akkor kerül sor elnökválasztásra. A korábbi elnökségi tagok közül ismételten megerƑsítették Bonyhádi Gábor, független digitális projekt menedzsert, Dr.Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettesét, Dr. Piskóti Istvánt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézet intézetigazgatóját, Dr.Totth Gedeont, a BGE Kereskedelem és Marketing Intézetének vezetƑjét, SütƑ Ágnest, a Magyar Bankszövetség Kommunikáció és KülsƑ Kapcsolatok vezetƑjét, Tonk Emil Üzleti Akadémia Igazgatót és Varga Istvánt, a Manta Marketing Kft. tulajdonosát. Az új tagok Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing fƑosztályvezetƑje, Knapcsek Katalin, a KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa, valamint Lévai Richárd közösségi marketing specialista.

 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben kiemelkedƑen eredményes évet zárt, árbevételét 31 százalékkal tudta növelni, míg eredményét közel 60 százalékkal az elƑzƑ évhez képest. Ez a növekedés a taglétszám intenzív bƑvülésének és az újonnan elindított szakmai programoknak a következménye. A Szövetség vállalati tagjainak száma 15 százalékkal nƑtt 2014-hez képest és az egyéni tagok száma is emelkedett 2015-ben. A Szövetség által szervezett Országos Marketing Konferencia mind szakmai színvonalával, mind résztvevƑi számával kiemelkedett az éves szakmai rendezvények közül, hiszen közel 400 marketing szakember vett részt rajta.

 

„Fontosnak tartom, hogy a Magyar Marketing Szövetség teret biztosítson és háttértámogatást nyújtson egy aktív, együtt gondolkodó marketing közösség újjáéledéséhez” – hangsúlyozta Hinora Ferenc. Az elnök hozzátette: elsƑ számú prioritásának továbbra is azt tekinti, hogy az MMSZ a tagsága és a programjai révén tovább erƑsödjön, és a több évtizedes történelméhez, valamint a tagvállalatai súlyához méltóan tudja képviselni a szakmai érdekeket.

 

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł