Közép-Kelet-Európára koncentrál a Viber

A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása ma bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Viber-t, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.

Új pozíciójában Atanasz legfontosabb feladata az lesz, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül. 
 

A Viber a felhasználói elköteleződést növelő stratégiája részeként folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínál felhasználóinak, a digitális „matricák” (stickers) széles választékától kezdve az elő “Public Chat” fórumokig, amelyeken a felhasználók a szórakoztatóipar, a gasztronómia, a sport, a könnyűzene és számos más terület meghatározó képviselőivel léphetnek kapcsolatba. A stratégia sikeres végrehajtásának a lokalizáció a kulcsa, ezért Atanasz olyan partnerekkel dolgozik majd, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára. Ezzel valósítja majd meg a Viber célját: az alkalmazás rendszeres, releváns kapcsolódási pontokon keresztül a fogyasztók életének részévé válik, minden nap jó hangulatot és nagyszerű pillanatokat teremt.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció