Jó nézettségi mutatókat produkál a közmédia új csatornája

Az elmúlt hétvégén startolt el a közmédia új csatornája, az M4 Sport, és az első két napon a sportcsatornák általános nézettségi szintjéhez képest különösen jó eredményeket ért el.

Már induláskor népszerű az új M4 sportcsatorna. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint szombaton 1 millió 371 ezer, vasárnap 1 millió 416 ezer fő kapcsolt legalább egy percre az M4 Sportra. Ez azért kiugró teljesítmény, mert a közönségmérésben szereplő sportcsatornák esetében az idei évben eddig mindössze két olyan alkalom volt, amikor az odakapcsolók száma napi szinten meghaladta az egymilliós küszöböt.

 

A teljes hétvégét tekintve az M4 Sport a hatodik legnézettebb csatorna lett 3,2%-os közönségaránnyal, míg főműsoridőben (18:30 és 22 óra között) szombaton 4,8%-kal az ötödik, vasárnap, 5,5%-kal pedig a negyedik helyen végzett.

 

A csatorna legnézettebb műsora a hétvégén a vasárnap 17:55-től kezdődő OTP Bank Liga labdarúgó mérkőzések (a Haladás-FTC és a Békéscsaba-Debrecen találkozók) közvetítése lett, 263 ezer fős nézettséggel és 8,1%-os közönségaránnyal , de az ezt követő OTP Bank Liga összefoglalót, a Góóól  című műsort is 209 ezren megnézték. A Góóól így a hétvége második legnézettebb programja lett az M4 Sporton.

 

Vasárnap este azonban nemcsak az M4 Sport remekelt, hanem a Duna TV is, amelyen a Neveletlen hercegnő című amerikai film második része volt műsoron. A film nézettsége 439 ezer fő volt, amivel a saját idősávjában a második legnézettebb műsor volt, megelőzve a TV2-t.

 

Összességében a 6 közszolgálati tévécsatornát vasárnap este főműsoridőben (18:30 és 22 óra között) a tévénézők több mint egyötöde (21,1%-a) választotta a hazai televíziós kínálatból.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció