Nincs több türelem GDPR ügyekben
Egy évvel a GDPR türelmi idejének lejárta után nem lesz olyan be nem jelentett adatvédelmi incidenssel kapcsolatos ügy, amelyben nem szab ki bírságot a NAIH – mondta Péterfalvi Attila hatósági...
A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon
Szeptember 14-én hazánkban is életbe lép a PSD2 EU direktíva részeként az erős ügyfélhitelesítésre (SCA) vonatkozó szabályozás, mely alapjaiban változtatja meg az online...
Okostelefonra költözhetnének az ügyfélszolgálati irodák
Virtuális “énünkkel” szinte minden olyan ügyet elintézhetnénk - akár egy okostelefonon is - , amelyhez eddig ügyfélszolgálatra kellett menni. Ez nem utópia vagy túlzás, a jogi és a...
Alkalmazásbiztonsági tesztelés 4 lépésben
Az ügyfelek gyorsan változó igényei kihívások elé állítják a vállalatokat szinte minden területen, így a szoftverek fejlesztésénél is. Egyre rövidebb idő alatt kell...
Egyre többe kerül a pénzügyi szolgáltatóknak az internetes bűnözés elleni védekezés
Az internetes támadások megfékezésének és kezelésének költsége a pénzügyi szolgáltatóknál a legmagasabb, és úgy tűnik a költségek tovább...
Itt a megoldás, hogy a szabadság alatt se álljon meg a cég
Egy kisebb vagy közepes cég ügymenetét akár hosszú napokra megakaszthatja komoly fennakadásokat és versenyhátrányt is okozva, ha a cégvezető anélkül megy szabadságra, hogy közben nem...
Az online vásárlók 80 százaléka nem érzi saját felelősségét a biztonságos fizetésben
Hazánkban is egyre kedveltebb az online vásárlás. Ma már a rendszeresen internetező magyarok 94%-a szokott online beszerezni árucikkeket – derül ki az eNET Internetkutató friss kutatásából, amely az OTP...
A névjegyzéket felhasználva terjed az új Androidos zsarolóvírus
Az ESET szakemberei egy új zsarolóvírus családot fedeztek fel, amely az áldozatok kontaktlistáján szereplő embereknek küld rosszindulatú linkeket SMS-ben. A zsarolóvírust eredetileg felnőtt tartalmakkal...