Nincs több türelem GDPR ügyekben

Egy évvel a GDPR türelmi idejének lejárta után nem lesz olyan be nem jelentett adatvédelmi incidenssel kapcsolatos ügy, amelyben nem szab ki bírságot a NAIH – mondta Péterfalvi Attila hatósági...

 
 

A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon

Szeptember 14-én hazánkban is életbe lép a PSD2 EU direktíva részeként az erős ügyfélhitelesítésre (SCA) vonatkozó szabályozás, mely alapjaiban változtatja meg az online...

 
 

Okostelefonra költözhetnének az ügyfélszolgálati irodák

Virtuális “énünkkel” szinte minden olyan ügyet elintézhetnénk - akár egy okostelefonon is - , amelyhez eddig ügyfélszolgálatra kellett menni. Ez nem utópia vagy túlzás, a jogi és a...

 

Alkalmazásbiztonsági tesztelés 4 lépésben

Az ügyfelek gyorsan változó igényei kihívások elé állítják a vállalatokat szinte minden területen, így a szoftverek fejlesztésénél is. Egyre rövidebb idő alatt kell...

 
 

Egyre többe kerül a pénzügyi szolgáltatóknak az internetes bűnözés elleni védekezés

Az internetes támadások megfékezésének és kezelésének költsége a pénzügyi szolgáltatóknál a legmagasabb, és úgy tűnik a költségek tovább...

 

Itt a megoldás, hogy a szabadság alatt se álljon meg a cég

Egy kisebb vagy közepes cég ügymenetét akár hosszú napokra megakaszthatja komoly fennakadásokat és versenyhátrányt is okozva, ha a cégvezető anélkül megy szabadságra, hogy közben nem...

 
 

Az online vásárlók 80 százaléka nem érzi saját felelősségét a biztonságos fizetésben

Hazánkban is egyre kedveltebb az online vásárlás. Ma már a rendszeresen internetező magyarok 94%-a szokott online beszerezni árucikkeket – derül ki az eNET Internetkutató friss kutatásából, amely az OTP...

 

A névjegyzéket felhasználva terjed az új Androidos zsarolóvírus

Az ESET szakemberei egy új zsarolóvírus családot fedeztek fel, amely az áldozatok kontaktlistáján szereplő embereknek küld rosszindulatú linkeket SMS-ben. A zsarolóvírust eredetileg felnőtt tartalmakkal...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció