NMHH-kutatás: a felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet
A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és...
Népszerű a szálláshelyek okmányolvasásához kifejlesztett furfangos magyar szoftver
Nincs több haladék - szeptember elsejétől minden magyarországi szálláshelyre érvényes az új adatszolgáltatási kötelezettség. A kormányrendelet újabb kihívásokat és...
Holnaptól a CIB Bank ügyfelei is használhatják a Google Pay alkalmazást
Visa bankkártyával rendelkező lakossági és vállalati ügyfelek részére Magyarországon első pénzintézetként, a CIB Bank elérhetővé teszi 2021. október 7-től a Google Pay...
Már nem hosszas és bonyolult a biztosítások ügyintézése
Sokan még mindig felesleges „maceraként” tekintenek a biztosításokra, óvakodnak tőlük, mert azt gondolják, megkötésük és karbantartásuk órákat vesz majd el az...
Vásárlási alkalmazást fejlesztett az IKEA a digitális kényelem érdekében
A megújult IKEA alkalmazás iOS és Andorid rendszerű okostelefonra is letölthető már Magyarországon, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy IKEA termékeket vásároljanak...
Rangos elismerést kapott a bántalmazottakat segítő Bright Sky applikáció
Idén a Vodafone Magyarország Alapítvány kapcsolati erőszak áldozatait és környezetüket támogató innovációja nyerte el az Effekt 2030 díj Mindenki társadalma...
Nem független forrásból tájékozódunk a mobilcsomagokról
A magyar mobiltelefon-előfizetők legnagyobb arányban nem független forrásból, hanem közvetlenül a szolgáltatók hirdetéseiből, értékesítőitől tájékozódnak a tarifacsomagokról...
A 3G küszöbön álló búcsúja során a hírközlési hatóság a fogyasztók védelmére összpontosít
A mobiltelefon-hálózatokban használt 3G-technológia felett eljárt az idő, lassú, drága és nem hatékony – ezt erősítették meg a mobilszolgáltatók és az állami szereplők is a...