Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az...
Bringásoknak segít a Kerékpárosbarát applikáció
Elkészült a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, amely tartalmazza a kerékpárosbarát...
Új mérföldkőhöz érkezett a Samsung SmartThings
A Samsung bejelentette, hogy a SmartThings Find szolgáltatást egyre több felhasználó veszi igénybe, amely jelenleg már több mint 200 millió regisztrált eszközön segít a Samsung Galaxy...
Mobilszolgáltatók forgalmi adatait elemezte az NMHH
A mobilpiac többszereplős, és bár a szolgáltatók közötti váltás meglehetősen ritka, a verseny a fogyasztói igényeknek megfelelő csomagok kialakítására sarkallja a...
A jövő hívása – a telefonok is új életet kapnak az Auchanban
A ruházat mellett használt telefonokkal bővült az Új Élet by Auchan termékcsalád. A teljeskörűen felújított mobilok egyéves garanciával kerülnek ismét forgalomba, természetesen az...
Tippek a biztonságos okostelefonos nyaraláshoz
Már dübörög a nyaralós szezon, és egyre többen utaznak külföldre. Az okostelefon elképesztően megkönnyítheti utunkat és ottlétünket, de egy ilyen komplex eszköz komoly odafigyelést...
Megduplázott támogatással segíti az elavult mobilok lecserélését az NMHH
A jövő év első negyedének végéig hosszabbítja meg mobiltelefon készülékcsere támogatási programját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), ezzel is igazodva a...
Új ajánlatokkal jelentezik a Telekom
Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a...