Jelentősen nőtt a globális elektromosautó-eladás 2025 második negyedévében
2025 második negyedévében világszerte 33%-kal nőtt a tisztán elektromos autók (BEV) eladása az előző év azonos időszakához képest. Az újonnan regisztrált BEV-ek száma meghaladta az 5,9...
Hackelj egy jobb városi élményt! – Itt a Westend első innovációs versenye
A Gránit Pólus Csoporthoz tartozó Westend Bevásárlóközpont először hirdetett versenyt a még jobb és különlegesebb látogatói élmény érdekében, HackTheMall: a Westend...
Számokban a Balaton-átúszás: megnőtt a telefonforgalom és az SMS-ek száma
A 43. LIDL Balaton-átúszáson több mint tízezer résztvevő vett rész. A Yettel adatai szerint az átúszás napján jelentősen megnőtt a hívások, SMS-ek és adatforgalom mennyisége a...
A jövő zsebre vágható: HONOR Magic V5 az összecsukható mobilok új mércéje
A 2019-es debütálásuk óta az összecsukható okostelefonok látványos fejlődésen mentek keresztül. A vastag, nehezen kezelhető modellek helyét fokozatosan átvették a vékonyabb, praktikusabb...
Social Media Future 2026. Jön az AI-uralom!
A következő időszakban a digitális média fejlődése lesz a legdinamikusabb. Az online videók továbbra is uralják a terepet, de a Digital Out-of-Home (DOOH) hirdetések robbanásszerű növekedése...
A Zyxel válasza az EU szigorodó kiberbiztonsági elvárásaira
A Zyxel Networks az elsők között igazolta, hogy termékei megfelelnek az Európai Unió legfrissebb kiberbiztonsági szabványainak, ezzel is megerősítve elkötelezettségét a kis- és...
Miért nem használjuk a mesterséges intelligenciát a munkahelyeken?
A GKI 2025 júliusában ezerfős reprezentatív mintán végzett kutatást arról, hogyan használja a magyar lakosság a mesterséges intelligenciát (AI) – különösen a munka...
Az IT nem kiszolgál, hanem alakít – A K&H új szemlélete
Az elmúlt években az informatika jelentős átalakuláson ment keresztül: a hagyományos, kiszolgáló szerepkör helyett ma már az üzleti stratégia egyik meghatározó alakítója. A...