Jelentősen nőtt a globális elektromosautó-eladás 2025 második negyedévében

2025 második negyedévében világszerte 33%-kal nőtt a tisztán elektromos autók (BEV) eladása az előző év azonos időszakához képest. Az újonnan regisztrált BEV-ek száma meghaladta az 5,9...

 
 

Hackelj egy jobb városi élményt! – Itt a Westend első innovációs versenye

A Gránit Pólus Csoporthoz tartozó Westend Bevásárlóközpont először hirdetett versenyt a még jobb és különlegesebb látogatói élmény érdekében, HackTheMall: a Westend...

 
 

Számokban a Balaton-átúszás: megnőtt a telefonforgalom és az SMS-ek száma

A 43. LIDL Balaton-átúszáson több mint tízezer résztvevő vett rész. A Yettel adatai szerint az átúszás napján jelentősen megnőtt a hívások, SMS-ek és adatforgalom mennyisége a...

 

A jövő zsebre vágható: HONOR Magic V5 az összecsukható mobilok új mércéje

A 2019-es debütálásuk óta az összecsukható okostelefonok látványos fejlődésen mentek keresztül. A vastag, nehezen kezelhető modellek helyét fokozatosan átvették a vékonyabb, praktikusabb...

 
 

Social Media Future 2026. Jön az AI-uralom!

A következő időszakban a digitális média fejlődése lesz a legdinamikusabb. Az online videók továbbra is uralják a terepet, de a Digital Out-of-Home (DOOH) hirdetések robbanásszerű növekedése...

 

A Zyxel válasza az EU szigorodó kiberbiztonsági elvárásaira

A Zyxel Networks az elsők között igazolta, hogy termékei megfelelnek az Európai Unió legfrissebb kiberbiztonsági szabványainak, ezzel is megerősítve elkötelezettségét a kis- és...

 
 

Miért nem használjuk a mesterséges intelligenciát a munkahelyeken?

A GKI 2025 júliusában ezerfős reprezentatív mintán végzett kutatást arról, hogyan használja a magyar lakosság a mesterséges intelligenciát (AI) – különösen a munka...

 

Az IT nem kiszolgál, hanem alakít – A K&H új szemlélete

Az elmúlt években az informatika jelentős átalakuláson ment keresztül: a hagyományos, kiszolgáló szerepkör helyett ma már az üzleti stratégia egyik meghatározó alakítója. A...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció